28 února 2013

Definitivní konec?....

16 komentářů:

  1. Takto si představuji interval od mínus nekonečna po plus nekonečno.

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt fotka do nějaké soutěže....

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak vidíš a já k TT nemám nic a tohle mne nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ten sloup se tam nakomponoval sám, ale přišla jsem na to ho v té vánici s tím absolutně se ztácejícícm obzorem vyfotit při úplně jiném snímku....

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná fotka - dráty jako by vedly odnikud nikam.

    OdpovědětVymazat
  6. Takhle vyfotit sloup a dráty, to je paráda, Vendy, to se ti fakt povedlo.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká fotka. Ale jak to může být konec, když dráty vedou odněkud někam...tak to vyvolává určité představy...

    OdpovědětVymazat
  8. [11]: Nebo že by vedly odnikud nikam, jak říkáš?

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: To je přesně špatný příklad zavádějícího názvu. Měla jsem na mysli konec zimy a ne drátů. A proto si myslím, že nazývat fotky nějak je blbost....

    OdpovědětVymazat
  10. Pižlík2/3/13 16:29

    Pěkná fotka, ale trochu smutná.

    OdpovědětVymazat
  11. P.S. konec zimy už bych si taky přála. Někdy mám pocit, že bych ji s chutí nakopla do zadku, kdyby nějaký měla...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....