28 února 2013

Listy, plody a jiné....

Ve sněhu vypadají různé
plody a listy hodně zajímavě. Už pro ten barevný kontrast který tvoří bílá s červenou nebo černou. Pár takových jsem potkala, ale i suché listy mají svůj půvab se sněhovou čepičkou. A kočičky? To je kapitolka sama pro sebe....Pohledné svou hebkostí a tím, že jsou prvním ze symbolů přicházejícího jara...








11 komentářů:

  1. Jů, zajímavé s těmi plody!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera Vendy, ty červené plody mě úplně uchvátily, to tak bylo a nebos to dobarvovala? Vypadají úplně čerstvě...

    OdpovědětVymazat
  3. Ty že nemáš ráda zimu ? Vždyť tyhle fotky by si mohla paní zima dát zarámovat!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jen trošku, ony se drží celou zimu takhle krásně červené. Jsou to plody kaliny.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Už několikrát jsem se zmiňovala že když je takhle bílo, jsem v lese nebo do toho svítí sluníčko tak to jsou jediné okamiky kdy tu zimu mám i ráda . Jinak opravdu celkově bych zimní období nejraději vyškrtla.....

    OdpovědětVymazat
  6. Kdybys opravdu neměla ráda zimu, Vendy, tak bys nenafotila takové pěkné snímky, a nejen tyhle.   

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Nijak zvlášť z ní nadšená nejsem   

    OdpovědětVymazat
  8. Pižlík2/3/13 16:30

    Fotka s červenými bobulemi je strašně krásná.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám moc ráda fotky s červenými bobulemi  -ať jeřabiny, nebo šípky. Červená a na tom bílý sníh, krásná kombinace.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....