15 prosince 2012

Zimně detailní....

Sluníčko a sníh, případne sluníčko a led, to jsou atributy,
které slibují zajímavé a pohledné detaily.
Na několik z nich jsem narazila a tady vám je nabízím...









9 komentářů:

  1. Moc moc a moc hezké fotky a blog...♥

    OdpovědětVymazat
  2. Zachytila jsi nádherná kouzla okamžiku, který se už nikdy nebude opakovat. Prostě: UMÍŠ.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: A já moc, moc děkuju !

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, opravdu krásné, mám z tebe radost!

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt nádherný scenérie..

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Tak to mě óóóóhromně od tebe těší !!

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Ty zas umíš grafická kouzla, která mě zůstávají zapovězena .

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: To platí i o tobě, ale děkuju

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....