14 prosince 2012

Sušiny....letní kolekce

Na rozdíl od větví, kterých nemám moc zimních vyfotografovaných, sušiny jsou v zimě úžasně fotogenické a tudíž je blejskám kdy to jde a jak to jde. I když taková odkvetlá pampeliška ta má také něco do sebe. Naposledy jsem je fotila teď ve středu kdy sníh a sluníčko vytvářeli zajímavé kombinace. Připravila jsem z nich dvě kolekce, letní a zimní...















12 komentářů:

  1. Moc krásné fotky, taky ráda fotím tyhle suché krasavce.

    OdpovědětVymazat
  2. Sušiny dokážou být kouzelné a jsou vděčným materiálem pro různé ozdobné variace. Tvé fotografie jsou také kouzelné, neváhám říct pohádkové.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jo, jo, jsem Pražák na vsi . A i tady jím zůstávám a nehodlám se nikdy stát vesničanem

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbí brouk na bodláku.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Možná ža až tu budu čtyřicet let tak se třeba taky už napůl budu považovat za místní. Asi těch dvacet let je pořád málo....

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, hlavně ta čtvrtá.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotečky - všechny!

    OdpovědětVymazat
  8. Brouček na bodláku, to je pěkná fotka, stejně jako ostatní.

    OdpovědětVymazat
  9. Fredy Kruger14/12/12 22:59

    " Jdu do lesa, protože tuším,

    OdpovědětVymazat
  10. Obyčejná krása - jen ji umět vidět. Povedené fotky. Jako vždy. Hezký víkend, i když propršený.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Asi z těch tvejch básniček udělám sebrané spisy....

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou naprosto skvělé fotky, tyhle napohled obyčejné odkvetlé květy vypadají na tvých fotkách naprosto neobyčejně..

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....