15 prosince 2012

Média a šílení střelci....

Říkala jsem si, že téma konce světa se prostě nebudu věnovat. Jsou blogy, které si na tom postavili svou mega návštěvnost tudíž se jim do toho nebudu motat. Jde ale o něco jiného co mne k tomu přimělo. Totiž o neskutečnou mediální masáž, která se zvedla a která útočí ze všech stran. Dokonce už i jsou u nás koncerty PROTI konci světa. Pfůůůůůůůůůů, tak to je síla.... Horší ale je, co tato masáž dělá s malými dětmi. To si zřejmě naši velcí cenzoři, kteří jinak zakazují všechno co by ta chuďátka drobátka mohlo poškodit ve zdárném, zdravém a slušném vývinu. Takže se vypípávají neslušné výrazy (jako kdyby to neuměla) rozostřují se intimní partie (cha!) ale vesele se jim do hlaviček buší Damoklovým mečem a vyhrožuje se odpočítáváním vteřin, minut, hodin a dnů, kdy nastane den D a svět zanikne. Už jsem četla několik článků o tom, o kolik se ve světě za těch pár dní zvedlo procento sebevražd a zhroucení u dětí, které jsou dnes a denně vystavovány této mediální kauze. Kolik návštěv u psychologů a strach který je stále větší.
I já jako dospělý člověk, realisticky smýšlející, nevěřící na takové věci mám v jednom koutečku mozku takovou maličkou komůrku, do které se nastěhovalo něco jako pochybnost, či uvědomění si a otázka: "A co když přece? Co když se opravdu něco může stát?"....co potom mají dělat ta malá stvoření která nade vše milují své rodiče, zvířecí miláčky, své hračky když se jim od rána do večera připomíná, že si to všechno mohou užívat "už" jen necelých sedm dní?

"Byly to ještě děti, které měli před sebou celý život!" lká v cituplném projevu prezident Obama....
Ano, je to strašné, ty děti opravdu nemohou za to, že je Amerika dodnes zemí kovbojů, kde není problém mít doma legálně celou zbrojnici a ilegálně půl muničního skladu. Kde může mít žena která pracovala s dětmi legálně doma zbraně s kterými bojují američtí vojáci v Afghanistánu a navíc se k nim může mírnyx týrnyx dostat její dítě. Proč? Na obranu proti jiným šíleným střelcům? Jak je vidět moc jí to nepomohlo, její vlastní dítě jí s ní zastřelilo a pak dalších dvacet šest lidí z toho většinu děcek. Kdy si konečně Američané uvědomí že kontrola počtu a držitelů střelných zbraní, hlavně jejich zabezpečení, by asi byla celkem nutná? Že vůbec nošení a získávání zbraní by mělo být asi nějak regulováno? Kolik lidí ještě na tu benevolenci a zálibu v kovbojských zvycích doplatí svými životy?
Protože jak může mít doma zbraně člověk který se musel na příkaz soudu účastnit programu jak vychovávat své vlastní děti? Co vedlo dvacetiletého chlapce, tichého a premianta třídy k takovému rozhodnutí se zřejmě svět nedozví, sám se zastřelil. A třeba i on byl jednou z těch mediálních obětí vyhrožování o konci světa, a řekl si když už mají všichni zemřít tak je postřílím, aby to měli rychleji za sebou???

Prostě Velebnosti, jdu blejt!!!

14 komentářů:

  1. Máš pravdu, keby som bola vedela, že píšeš o téme koniec sveta, ani ti na článok nekliknem Totiž, ja som doteraz ani jeden neprečítala, hoci na wordpresse je ich denne medzi najčítanejšími hneď niekoľko. Zdá sa mi, že si mi na facebooku videla a aj komentovala môj názor na túto tému. Ale k tomu, čo sa stalo včera. Len pred chvíľou som si o tom prečítala článok, včera večer som o tom počula už v správach. Šokovala ma tá skutočnosť, že zbrane mala v legálnej držbe matka toho mladého. Chlapec bol chorý, dnes sa už píše, že bol autista. O to viac to bolo od tej matky bezohľadné, že držala doma zbrane, ku ktorým mal prístup chorý syn.

    OdpovědětVymazat
  2. Konec světa mě vůbec nevzrušuje. Je to nafouknutá bublina a všechna média se toho s chutí chytla.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak doufám že jsem tě moc nenaštvala když si to rozklikla

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Ono demokracie a demokracie, ale co je moc to je moc, zvlášť v případě držení zbranění. Jen nedokážu pochopit jak se vždycky ty děti k tomu dostanou. Ty rodiče by zasloužily kriminál!....

    OdpovědětVymazat
  5. Já se nijak nezajímám o konec sveta a dík nasí cenzure,je to jen okrajové téma v mediích,jednou to stejne prijde a tak at alespon rychle.Mám ale vázné pochyby,ze v USA se neco zmení co se týce vlastnit zbrane a munici.Na to jsou prílis velcí suveréni!

    OdpovědětVymazat
  6. O tom je nejlepší se nebavit. Kauzám atentátníků a zlých lidí se dává někdy víc prostoru než slušným lidem. Problém je v tom, že když je někdo hodný, tak si někdo myslí, že na něm může dříví štípat. Ale není to všude, třeba pořad Neznámí hrdinové je velice zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  7. Myšlenkám o konci světa vůbec nepřikládám  význam. Naposledy na hodině němčiny se mě němčinářka na odchodu zeptala, co říkám tomu, že bude konec světa. Tak jsem řekla, že pokud k tomu dojde odpadne mi spousta starostí. Před chvílí jsem četla na facebooku,že v Ústí jsou protiatomové kryty, ale že se tam vejde jen pětina obyvatel města. Největší kryt je pod teplárnou v Trmicích. Kryty jsou přizpůsobeny k přežití minimálně tří dnů. Má prý přijít hurikán, nebo výbuch nebo srážka s asteroidem.

    OdpovědětVymazat
  8. To je jasné, dospělí to prostě nějak nechávají mimo, ale jde o to co to asi je pro děcka která bezmezně věří všemu co my dospělí řekneme...

    OdpovědětVymazat
  9. Nehaň jen Ameriku! Tohle je realita a nebezpečí všech (Beslan...atd) ! Legální a nelegální? Jak směšný pojem v dnešním zprofanovaném světě! Náš bordel nevyjímaje!

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: To ano, ale tam je to jaksi nekřiklavější a nejletitější problém! V Evropě by se dali tyhle útoky spočítat na prstech, v  Americe to je skoro už národní sport! Jak můžeš vidět v upoutáckách na zprávy, opět se tam střílelo do nevinných, pro změnu ve špitále. Tobě to fakt připadá normální? V zemi která se chlubí jak je skvělá a jak je skvělé tam žít? Podle mne jsou to magoři. Oni opravdu nebudou potřebovat konec světa na to aby vyhynuli, díky tomu, že si tak zakládaj na tom svém pistolnictví se vystřílej navzájem.

    OdpovědětVymazat
  11. No, konec světa mě vůbec nezajímá, protože mě vůbec nezajímá ani hysterie, která se kolem toho vzedmula. Příští sobota bude jenom další normální den po dalším úplně obyčejném pátku.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:Nečetla, nic mi ten název bohužel neříká....

    OdpovědětVymazat
  13. Bingo! Vyšel mi odhad, a to jsem to jen tak plácla do větru, proč ten kluk ty děti postřílel, a přesně to souvisí s tím prvním bodem. Mediální masáž o konci světa. A v Číně zase nějak magor pobodal kvůli tomu 22 dětí.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....