15 prosince 2012

Hrátky s časem....

Nebojte se, nepůjde o povídání o tom, jak zastavit či případně vrátit čas abychom vypadali opět mladší a podařilo se nám ulovit toho správného muže (ženu), těmi se hemží jiné blogy tomu věnované či různé časopisy. Jde o moje hrátky s časem při focení na manuál. A ještě lépe, jde o to když fotím vodu co ještě udržím v ruce když není stativ a ani nenosím sebou ještě ten doporučený sáček čočky do kterého se foťák uloží jak do pelíšku a může se fotit a jak potom ty obrázky vypadají, jestli se vůbec dají uveřejnit. Oblíbeným místem na zkoušení je splav kousek od nás. Zatím moc neteče, ale jestli bude obleva tak začne a to se teprve vyřádím....

Obrázky jsem postupně fotila s delším a delším časem.




Trochu to připomíná vzor zvířecí kůže a ne vodu....




Stejný záběr pro porovnání focený na automat.



A zase manuál s co nejudržitelnějším (pro mě) časem.





12 komentářů:

  1. Fotky ako zo sna . Velmi pekne.

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, ale už nám to taje, to je marastu. Vánoce asi na blátě?

    OdpovědětVymazat
  3. Vodu miluji - v jakékoliv podobě! Krásné záběry!

    OdpovědětVymazat
  4. Dáváš popisky pod nebo nad? Já je dávám zásadně pod fotku jako v novinách.

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Někdy pod ale většinou nad. Tyhle jsou všechny nad danou fotkou....

    OdpovědětVymazat
  6. Delší a delší čas a z vody se stává mléko.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Jo, anebo našlehaná smetana. Jenže to se mi asi nepodaří, tak dlouhý čas neudržím....leda že by už slezl sníh a já si mohla postavit foťák na břeh.

    OdpovědětVymazat
  8. Řeka čaruje...a ty také. Jsou to čarovné snímky.

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné fotky. Některé jak abstraktní obrazy. Klidně bys je mohla nechat zvětšit a dát pod sklo.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Je fakt že někdy už to jak voda ani nevypadá   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....