16 prosince 2012

Sušiny.....zimní podoba

V zimě jsou asi suché zbytky okvětí různých rostlin
nejpohlednější. Někdo může sice namítnou
Bóže, suché klacky! Ale když na nich kouzlí
námraza se sluníčkem, nebo sníh, tak pak jsou
to velmi pohledné a fotogenické objekty....
a navíc někdy jediné. Nezanedbatelné pro mne je, že
díky jejich nebarenosti si můžu já s nimi pěkně
pohrávat....



























11 komentářů:

  1. Dávám plný počet hvězdiček...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ty mě ale nějak rozmazluješ....

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky, hlavně ty z prvních, ale bez těch rámů by se mi to líbilo víc.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Každý obrázek si zaslouží rám, ne?

    OdpovědětVymazat
  5. moooc hezké detaily! okolíkaté si o to doslova říkají! v létě krásné bílé květy, po zbytek roku dekoreca

    OdpovědětVymazat
  6. Máš úplnou pravdu. Taky se mi tyhle obrázky moc líbí a tvé fotky jsou nádherné, i různé variace a úpravy se ti povedly. Sušiny jsou vysoce fotogenické a myslím, že ty najdeš krásu i v trouchnivém dřevu, protože máš dobré oko.   

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem chválila sušiny z letní kolekce. Umíš to s nimi na umělecké úrovni a v neposlední řadě jsou vděčným materiálem do různých ozdobných variací.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....