10 prosince 2012

Zadání 9...Mám rád

Okamžitě mi na toto téma bleskl v hlavě
text písničky Jitky Zelenkové.....
Dovolím si jej použít jako doprovod k mým fotkám.
Hodně podobné plyšové srdíčko mají
ale nevím kde, naši psi. Já vím, že všechno
co dělají, dělají pouze instinktivně ale
dost často se stává, že nás s ním v tlamce
chodí někdo z nich vítat....
A je to moc krásný pohled když nám
jdou s ním naproti a přitom mrskají ocásky jak to jde.


Rád, mám rád, mám tě rád, moc rád....



Krásná skládanka slov, která každý měl by znát....



Rád, mám rád, mám tě rád, moc rád....

A že se mají rádi i naši psi, dosvědčuje i to jak se k sobě
alespoň trochu musí tulit když spí..


10 komentářů:

  1. Moc krásně vystihnuté. Přeji krásné a pohodové dny a obdivujem se Ti.

    OdpovědětVymazat
  2. Vies, ze to prve napadlo aj mna ... ta pesnicka. Taketo srdiecko nas Baryk roztrhal a bol pritom tak stastny. Ale nevadi, to jeho je tiez velke. Hafani su zlati, tvoje fotky ako vzdy, romanticke.

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasné, Vendy, zadání jsi pojala moc hezky. Tvoji čoklíci jsou kouzelní jak spolu pěkně chrupčí!   

    OdpovědětVymazat
  4. Ta prva fotka je carovna . Nadherne si splnila zadanie

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, ti tvoji tulíšci jsou roztomilí.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: I tobě přeji pohodu a klid....

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Naši už toho taky hromady zlikvidovali, a máš pravdu jsou u toho přešťastní

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Já tenhle nápad mám v hlavě od té doby co napadl sníh, a teď se k němu hodilo i to téma od Luc. Tak jsem včera odpoledne lítala po zahradě a fotila. Škoda jen že bylo zataženo, se sluníčkem by to bylo o dost lepší....

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné a povedené snímky se srdíčkem. A pesjkové...to mě hladí.

    OdpovědětVymazat
  10. ty fotografie srdce jsou moc krásné :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....