10 prosince 2012

Světýlka podruhé.....

Z Nového náměstí, které mne zklamalo svou (ne)výzdobou jsem se dala pěší zónou na Staré náměstí, které je centrem všeho městského dění. Tady také je výzdoba nejhonosnější. Já na rozdíl od syna který se nachomýtl k rozsvěcení stromu a tak viděl výzdobu svítit opravdu bez jakýchkoli rušivých elementů jakým je pouliční osvětlení, jsem to štěstí neměla. Jenže pak bych zase bez stativu nic nenafotila....





Radnice....je jak z perníku, nepřidá vám to tak?







I čtyři mlčenliví strážci u fontány - javory se dočkali svěýlek...


A ještě dvě videa, protože efekt na fontáně na fotce nevynikne, a totéž na stromě...



Teď už jen pár obrázků z cesty domů....





Divoké barvy na tomhle stromku vzniky tím, že blikal, a při focení se smíchaly....


Další fotečky budou čertovské. Nezmiňovala jsem se raději moc o této akci, protože jsem nevěděla jestli se na ní dostaneme nebo ne....

7 komentářů:

  1. Světýlka jsou úžasná. Nejvíc se mi líbí ten vánoční strom, s vánoční hvězdou.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ten obchod by byl akorát pro tebe, samé krásné serepetičky do domácnosti. Ubrusy, hrnečky, svícny a vždy všechno se stejným dekorem a v barvě. Já tam vždycky slintám....

    OdpovědětVymazat
  3. ako nastavuješ na svetlá? lebo je to tak troška zašumené...

    OdpovědětVymazat
  4. U vás všechno září, Vendy, to je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: No právě že to ještě nějak neumím, fotila jsem to nejdřív na party režim, pak na noční až jsem skončila na manuálu čas+clona. Ale nezměnila jsem ISO což asi byla ta chyba. A jak fotíš ty? Poraď posím....

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky.Světelná fontána i kaplička se mně moc líbí .

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: s ISO-m nerob nič, ja ho mám vždy na 100, tam ide len o čas a clonu. Clonu ja dávam f11 a čas skúšam, ale tak čo najnižší i 1" sekundu

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....