08 prosince 2012

A co pár světýlek?....

Na Mikuláše jsem udělala konečně to co už jsem chtěla udělat dřív, a to že jsem vzala foťák a jela do města nafotit svítící výzdobu. Buď nebyl sníh anebo nálada. Tentokrát bylo obojí a tak jsem vyrazila....fotky nejsou až tak úplně jak bych chtěla, jsou focené bez stativu jen tak co se mi podařilo udržet....
P.S. A nepotkala jsem ani jednoho Mikuláše s Čertem....
P.S.S. Za to byla čertovská zima. Ovšem dnes, když nás čeká výlet za čerty to je ještě horší....














Sice je celá rozklepaná,ale mě se moc líbily ty větve od té lípy....


To bylo okolo Nového náměstí. Ale všimla jsem si jedné ne zrovna dobré vizitky TS. Výzdoba je nainstalovaná ne moc dlouho a už třeba z těch hvězdiček celé svítí jen dvě z dvaceti, tady na Novém náměstí je ozdobený strom který nesvítí vůbec a při vchodu na místní pěší zónu je nový světelný nápis u kterého s šesti efektů fungují pouze dva....takže to tak trochu ubírá té radosti z výzdoby, která je jinak moc hezká.

25 komentářů:

  1. Líbí se mi osvětlený strom. Lípa je krásná.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Světlíčka můžu ve všech podobách...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky krásná výzdoba,vsechno se vylepsuje!Preji krásný víkend,at cesta za certy dobre dopadne!

    OdpovědětVymazat
  4. Noční fotky mají vždy své pěkné kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, stala se z tebe fotografka profesionálka, úžasné fotečky, díky!

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes ti čertíci už asi nebudou tak třeba zítra...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné a nosné téma. Hra světel a stínů je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi dobrá! Byla jsi ve městě! Já vánoční výzdobu ještě u nás neviděla, večer jsem tam nebyla. Nejvíce se mi líbí fotka s vánočním stromkem a značkou STOP.

    OdpovědětVymazat
  9. Když vidím tu stopku, tak si říkám, že by už konečně mohl někdo vyhlásit stop vánočnímu šílenství.

    OdpovědětVymazat
  10. Příjemnou druhou adventní neděli. Lípa je krásná, ale i ostatní snímečky jsou moc hezké. Já bych měla strach před pádem.

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: To mě povídej! Jen letos jsem je nějak nedávala. Ale užívám si je alespoň doma...

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: Dopadl velmi dobře, sice jsme byli trochu ztuhlejší, fotilo se mi už pak dost blbě a telefon jsem skoro neby schopná vzít do ruky, ale bylo fajn....

    OdpovědětVymazat
  13. [4]: Když se podaří tak ano....ale tohle nebyla noc ale půl šesté večer

    OdpovědětVymazat
  14. [6]: No bude to chvíli trvat, fotek mám spousty tak než je zarámečkuju, roztřídím....

    OdpovědětVymazat
  15. [8]: Právě že za ty roky poprvé! Tedy se projít s pevným úmyslem. Jinak jsme samozřejmě projížděli ixkrát přes město.

    OdpovědětVymazat
  16. [9]: No tak my to udělali už druhým rokem.

    OdpovědětVymazat
  17. [10]: Děkuji i tobě a vůbec všem krásnou adventní neděli. Naštěstí to bylo suché, a neklouzalo to. A chodníky odmetené....

    OdpovědětVymazat
  18. Myslíš, že je to chyb a TS nebo si nějakcí "dobráci" krátili dlouhou chvíli? Mně v tomhle směru snad nic nepřekvapí, zato hodně otráví.

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: Já tam právě taky neplánuji, možná na Silvestra! Jo, dokud byly děti malé, tak jsem s nimi chodila všude!   

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, vy ale máte ve městě světýlek, Vendy!!!

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Tak vzhledem k tomu jak je to vysoko....

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: A to jsem ještě fotila jednu ulici, ale ty fotky byly tak rozmazané že se to nedalo uveřejnit...

    OdpovědětVymazat
  23. Přeji ti hezké Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Děkuji ti a i tobě hezké Vánoce

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....