20 prosince 2012

Milé....

....a hezké. Nestává se často, abych sem dávala věci které mi přijdou na mejl, jen jedině v případě, že potřebuji nahnat něčím nedostatek fotek a udělám si tak oslí můstek. Ale tohle přání mě přišlo docela hezké a chytře udělané. A tak jsem neodolala abych se nepodělila....


6 komentářů:

  1. Aby od těch svíček chudinka neuhořela.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to je andělka, ta neuhoří, ta nás všechny hlídá

    OdpovědětVymazat
  3. To je miloučké. A tomu říkám grafické umění...to je Pan Grafik, který toto vyrobil.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No to každopádně

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tuhletu pohlednici jsem taky uz dostala,mají na webu tolik krásných filmecku,radost se dívat!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....