20 prosince 2012

Taky dobrý paní Müllerová....

Myslím že není co dodávat....dodal Fb.

12 komentářů:

  1.      Tak jsme se zasmáli a hurá do práce

    OdpovědětVymazat
  2. Tak sranda musí bejt, jinak by se člověk za chvíli zákonitě jeden zbláznil. A nejen z konce světa!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si počkám na tu 10. hodinu. ACDC - Highway to Hell. To je moje srdcovka. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Dobrý, ale já si ještě dám ty Floydy....Run like to Hell

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já už budu v pět hodin v práci. Mimozemšťana partně prošvihu a Mayskou delegaci jakbysmet.

    OdpovědětVymazat
  6. Evropská unie přežije i konec světa. Nesmrtelná organizace. Tak naschle v nějakém jiném světě.   

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Pusť si tv Nova a uvidíš vše v přímém přenosu     

    OdpovědětVymazat
  8. Nejslepší je program od 23:30

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, ten bude hodně výživnej

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....