11 prosince 2012

L'ubim ťa....

Možná by se taky hodila dost dobře k poslednímu
zadání od Lucerny, a je zvláštní že mě nenapadla
ona , ale písnička Jitky Zelenkové....dnes mi jí
připoměl ale v rádiu originál. A já si vzpoměla
na herce který jí velice dobře zazpíval a kterého
l'ubilo vel'a žien i dívek pretože bol pritažlivý,
skvelý herec a naozaj pekne dokázal povedať
L'ubim ťa....


11 komentářů:

  1. Můj milovaný Dočo. Jak já ho zbožňovala. Vím že uměl zpívat, ale nikdy jsem ho nebrala jako zpěváka. Škoda ho.

    OdpovědětVymazat
  2. Prekrásný muž, ten ak by mi povedal "Lubim ťa",tak by som začala veriť na zázraky!      Ale, kto vie?

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jako jeden z mála herců uměl I zpívat, nejen hrát. Tenkrát to ještě byl docela úkaz, buď budeš hrát nebo zpívat, oboje se málokdy podařilo. Dneska se to absolutně nevylučuje, můžeš být výborný herec a zároveň i skvělý hudebník a zpěvák (Krajčo,Dyk). A myslím že to vůbec není na škodu... . Jo, je škoda že odešel dost brzy, byl by asi jedním z těch kteří stárnou s grácií.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Pravdu hovoríš, aj ja bych to niekedy rada počula, no viacej by to bolelo než urobilo radosť. Aj keď by to bolo povedané možno aj z lásky....

    OdpovědětVymazat
  5. Idol žen, že? Na Slovensku jich měli hodně - Kukura,Kvietik,Jamrich, ...

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger11/12/12 22:36

    Sedíce v hostinci  ,, U Kraawy ,,

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Jamrich i s manželkou se objevil právě ve Zdivočelé zemi. I na něm už zapracoval čas....Asi nejlíp bych řekla vypadá stále Kukura. Ještě si dovolím přidat Emila Horvátha ml. a i Martina Hubu. Ti byly svého času také moc pěkní chapi. M.D. zemřel už asi před pěti lety, cca.

    OdpovědětVymazat
  8. Fredy, Fredy, já nepřestanu obdivovat tvoji kondici v básnění! Já napsat na tolik logů tolik básniček budu mít vyprázdněný mozek na roky dopředu. Nebo začnu mluvit jen ve verších, což by pak mohli považovat za kolaps mozku a nacpat mě do blázince

    OdpovědětVymazat
  9. [7]:Máš pravdu, na tyto elegány jsem zapomněl. Ještě se mně vybavuje Ivan Mistrík, ten však zemřel dost mladý.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Ten měl strašně příjemný hlas. Také Jozef Adamovič, ten bohužel taky zemřel dost mladý....

    OdpovědětVymazat
  11. Tu písničku mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....