11 prosince 2012

Voda, voděnka....

Nakonec procházky voda ve všech podobách....malých splávků, jako jiskřící úkaz, nebo brána do jiných světů, zrcadlo v kterém se zhlížejí stromy na březích či modrá obloha....
Krásně se vyznal z lásky k vodě básník Jan Skácel v jeho Modlitbě pro vodu...určitě jí znáte jako písničku v podání Juri Pavlici.
"Ubývá míst, kam chodívala pro vodu..." Musím říct, že tady jsou studánky s pitnou vodou čtyři a zatím v nich vody naštěstí neubývá.

















Samozřejmě, co by byla hladina bez svých stálých hostů, kačen...






Nedá mi to nerozloučit se právě tou krásnou písní - básní....



8 komentářů:

  1. Když jsem byl nedávno na statku mé babičky, ptal jsem se jich na studánku kousek na jejich hospodářstvím, kterou jsem si pamatoval z dětství. Už není, je vyschlá a zavalená.

    OdpovědětVymazat
  2. Vyfotit vodu tak, aby byla živá, je docela umění a tobě se to moc podařilo. Ta písnička patří k mým oblíbeným.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! a Hradišťan/J.Skácel - tohle spojení nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Víš kdy mě ta písnička nejvíc brala za srdce? Po povodních jak v 97mém tak i v roce 2002. Je krásná.

    OdpovědětVymazat
  5. VendyW, pěkná série a završená krásnou písní. Jak folklór moc nevyhledávám, tato se mně moc líbí, ve sborovém zpěvu Hradišťan zní skoro jak Beach Boys.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá série. Některé fotky jsou téměř neskutečné. Krásné!

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Já taky nemusím folklórní halekačky, ale Rédla, Čechomor a Hradišťan ano!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....