12 prosince 2012

Když na ranči, tak samozřejmě s koňmi...

A zase si hupneme v čase do minulého víkendu. Co by to bylo za návštěvu na ranči bez focení koní....tedy jo, byly fotky z průvodu, ale také sem neodolala abych se neprošla mezi výběhy a ty, kteří se nezúčastnili mikulášské jízdy vyfotila.
Některé i po jízdě, pěkně v jejich domečcích...








Ještě dva obyvatelé k ranči patří a mezi lidmi a koňmi se jim moc líbí....prosím seznamte se, vietnamský čuník jménem Roštěnka....


....a jeho kamarád, tam jméno nevím....


Když Roštěnku přestal bavit všechen ten mumraj, šla si domů do svého domečku


VÍCE OBRÁZKŮ K ČLÁNKU V GALERII.

7 komentářů:

  1. Roštěnka - to je dobré jméno pro čuníka Koníci jsou krásní!

    OdpovědětVymazat
  2. Prý nejkrásnější pohled na svět je z koňského hřbetu. Já na koni seděla jen párkrát a byla jsem tak vyděšená z té výšky, že jsem neměla odvahu rozhlížet se po světě.Rozhodně se nemůžu považovat za jezdkyni. Ale koně mám ráda. Mají tak rozumný pohled.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné snímky. Prasátko má hezké jméno. My měli Barču.

    OdpovědětVymazat
  4. Těm je dáno dožít v klidu, jsou to mazlíčkové stejně jak pár oveček, ale ty byly někde jinde....

    OdpovědětVymazat
  5. Mladá paní mazlící se s koníkem je stejně nejhezčí!

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se líbí koníci i čuníci.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....