18 prosince 2012

Dvě milá pohlazení....

Dneska mne čekalo v poště velké překvapení. No... jak se to vezme! Byla jsem sice v očekávání avizované maličkosti od VENDY, jenže místo jednoho balíčku přišly dva. A ten druhý BYL opravdu překvapením a to velkým. Byl od blogerky která moc krásně fotí i píše od MARIJA KES. O to překvapivější byl, protože jsem u ní na blogu nováčkem. Od Vendy krásně poskládané CD s písničkami jak píše "ne zrovna pravými vánočními", ale za to jsou velice uklidňujícími, což se v poslední době opravdu hodí. Výběr krásný a hodnotný, protože byl udělaný s kamarádství, byť jen virtuálního s úmyslem někoho potěšit. A to je k nezaplacení....
Od Majky to je krásná ukázka její fototvorby i ručních prací a maličká valaška z Radhoště, tou mohu odhánět nemilé myšlenky které někdy ke mě zabloudí....

Děvčata moc vám oběma děkuju a vážím si toho Usmívající se



8 komentářů:

  1. Moc hezké a milé dárky z přátelství. Mají velkou morální hodnotu, protože to není dar "z povinnosti".

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nádhernou valašku teda nemám, ale ten můj čagan je už za ty roky taky památeční. Není nad dárky od srdce a když jsou ještě vlastnoručně vyrobené tak to stojí určitě za to.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárečky z přátelství! Taky jsi byla moc hodná a Ježíšek Ti nadělil dárečky dříve než na štědrý den!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta valaška se mi líbí! Schovej si ji, třeba se ti někdy bude hodit... Pěkně vyřezávaná.     

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou to vážně dárky které mi udělaly radost právě z toho důvodu že jsou od srdce a z přátelství a o to víc si jich vážím....

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Mám ji pověšenou na poličce nad šicím a počítačový koutkem ěkně na očích. A cédo? pěkně v počítači, a jsou ty písničky opravdu uklidňující....

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tak jsem ráda, že přece jen trochu potěšily. Jsou opravdu uklidňující a působí svátečně a přitom nejsou vlezle vánoční (typické pro vánoce), i když pár skladeb tam vánočních je, ale v takové jiné úpravě.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Jo, jo a tak jsem si do vzpomínek a objevů přidala trošku toho tvrďáckýho zpěvu .....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....