18 prosince 2012

Zadání 10....a konec ! ?

Splnit desáté zadání od Luc bylo vlastně nejednodušší.
Tvořím.
Ano, tvořím, fotím, veršuju, píšu, aranžuju....
vyvolávám si vzpomínky, přemýšlím o budoucnosti.
Probírám to s vámi i sama se sebou.
Jen a jen kvůli jediné velké inspiraci, která pro mne existuje.
A jsem ráda že jsem jí začala tvořit. Že jsem se do toho
dobrodružství pustila. Kdyby ne, nebyla by plněna ani tato zadání,
nedostala bych dneska dva milé dárky, dvě milá pohlazení....
Co to je?


Tak, tak, je to můj blog, pro který to všechno moje tvoření vzniká,
pro který jsem se opět dala do focení, kvůli kterému přemýšlím o věcech o kterých bych třeba vůbec nepřemýšlela. Pro který jsem začala tvořit mé básničky. Kvůli kterému jsem se naučila tvořit
v programech a upravovat fotky. Díky tomu, že jsem objevila ty editory, teď tvořím sobě a
kamarádům PFky, tvořím společně s vámi kalendář....nebýt toho velkého (S)tvoření jakým blog je,
nic z toho by nevzniklo, a já bych měla o dost prázdnější život....

10 komentářů:

  1. Blog dává opravdu možnosti, které jinde nemáš. Taky jsem ráda, že jsem na něj přišla a zkusila si založit první stránky. Díky blogu jsem taky poznala hodně zajímavých lidiček!

    OdpovědětVymazat
  2. Jak bychom se na sebe šklebili,

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji ti za návštěvu a milý komentář. Asi mám v sobě od každého něco, jinak bych tu už nebyl. Ale anonymity jsem se vzdal dávno před tím než jsem vůbec přišel na blog, tak že anonymní opravdu pro mnohé zde nejsem. Ty mě asi tak dobře neznáš, tak pro tebe asi jo.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a ten mariáš hraju jen proti počítači V pekle teď frčí jiné hry

    OdpovědětVymazat
  5. Já se také vyznávám ze své lásky k blogu. Pro mne to bylo zpočátku velké neznámé dobrodružství a složitá, nepřehledná cesta. Jen krok za krokem jsem ji zdolávala a mnoho dobrých spolublogerů mi často podalo pomocnou ruku, bez které bych to nezvládla. Všem patří můj upřímný dík.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Wendy, opravdu nádherný nový kabát, tohle je moje barva. Je vidět,že jsi se v blogování našla a že tě těší. Ráda sem chodím hlavně na krásné přírodní fotky, umíš se koukat a hlavně vidíš! Chodila bych víc,ale mám počítač, pamatující dobu ledovou a tvůj blog se mi špatně načítá. Když koukám na tu tvoji fotku dole, mám pocit, že jsem tě na té Národní přece jen zahlédla....

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tak vidíš, je zajímavé že nás to napadlo stejně, jsem zvědavá jestli ještě někdo to vidí stejně

    OdpovědětVymazat
  8. Posledne zadanie si krasne splnila :) Dufam, ze ste sa bavili

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....