18 prosince 2012

Slunečně zimní....

Poslední série z posledního (zatím) slunečného dne.
Teď už jen prší a prší a je to ta ohavný čas, kvůli kterému
já právě toto období nemám tak ráda. Nějak v něm ztrácím
veškerý elán a náladu a někdy i sama sebe. I když dneska mi jí opravdu moc a moc
zvedly dvě maličkosti. Jaké to uvidíte Usmívající se.....






Dokonce ještě pod sněhem řádí krtci, tahle byla vyhrábnutá asi ne moc
dlouho před tím, co jsme přišli....asi taky chtěl na čerstvej vzduch.








12 komentářů:

  1. Krásné fotky. Z těch si měla dát vybrat na kalendář. Moc se mi líbí bobule kaliny se sněhem nebo zachumelené stromy (asi nejvíc borovice a bříza).

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký, no, hezký, sympatizuju s nedočkavým krtkem, zima - nezima, ryje a ryje...!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jo, je tam z nich výběr na prosinec, jelikož jsou focené v prosinci....vybírám to tak, že jsou to fotky vzniklé letos v tom kterém daném měsíci

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Hezký, no ale už s tím dej pokoj, co? ..Vzhledem k tomu že se mi silně prázdní archív nových snímků, budu zase hrabat proti toku času a tak možná bude něco i bez sněhu

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Vznikly ve stejný den jak tvůj blog

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: U nás nemají šanci, psi je tím dusáním po zahradě odhánějí. Tohle bylo na louce

    OdpovědětVymazat
  7. Krása! Nejvíc se mi líbí ty jeřabiny - kombinace červené a bílé je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se mi nejvíc líbí ty cervené bobulky a snehová slehacková^^ cepice ,ale i ostatní jsou krásné!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....