19 prosince 2012

Ještě jednou ptačí....

Dochází mi moje zásoby nových fotek, tedy spíš fotek ještě neuveřejněných.
Touto poslední ptačí sérii bude vyčerpáno a pak budu buď muset zajít do toho
hnusu venku, nebo zapojit mozkové buňky, svolat všechny múzy ku pomoci
a něco smysluplného třeba napsat, nebo se podívat do fotoarchívu jestlizaseněco z něj nevyhrabu.
A je ještě poslední možnost, že bude konec světa a pak už se nad ničím
nebudu muset trápit a přemýšlet....Šlápnul vedle










10 komentářů:

  1. To je úplně ptačí království.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Hitchcock věděl, kde se má inspirovat...!

    OdpovědětVymazat
  3. Zvu tě na houbařské úlovky z archivu a některé jsou památeční.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:A to ještě když se tu začnou hofovat špačci a vlaštovky, to je pak něco

    OdpovědětVymazat
  5. Tie vtaciky ( jasne ze aj vdaka fotu) su nadherne. Aj ta zelena cenovka  budky sa k nim hodi. Koniec sveta nebude. To by ti vtaci uz davno vedeli a nam povedali.

    OdpovědětVymazat
  6. Ptáčkové jsou krásní. Pozorovat je, to je kolikrát lepší, než televize.

    OdpovědětVymazat
  7. Kdysi jsem mela knizku ,,Ptací strom,,tak nejak mi to pripomely ty fotky.Más tam veselo!

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Když oni furt tím krmítkem točili a nějak to pokaždý vyšlo na tu cenocku, která ne ea ne upadnout

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: to jsou přímo dva ptačí stromy

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Pořád čekám na tu poštoli, co sem lítá na terasu, jenže ona je vždycky děsně rychlá, nebo si jí všimnu pozdě.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....