29 listopadu 2012

Žlutá....

Kam schová se sluníčko, když jde spát?
Kde nechá svůj svit, když zmizí ?
Rozhlédni se kolem, nemusíš se bát,
jeho všude dost a dost...
Je schované v měsíčcích, je v slunečnicích,
v kolotočníku i gazániích. Je v každičkém
kvítku janeby....
Nemizí když jde spát, nemusíš se bát.

18 komentářů:

  1. Krásné květiny. To už je veselejší barva.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná básnička k tomu.Žlutou barvu mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Sluníčko, které se schovává v barvách kytiček proslunilo dnešní hnusný a pošmourný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Žlutou barvičku mám ráda, je taková teplá a teplo v těchto ponurých měsících potřebujeme. krásná koláž!

    OdpovědětVymazat
  5. Kolikrát si říkám, proč se říká že žlutá růže znamená žárlivost.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Asi proto že žárlíme na to sluníčko v ní? Že ho má pořád pro sebe?

    OdpovědětVymazat
  7. Žlutá je krásná, zvláště teď ve tmě.   

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Mňo, tak u tebe se vůbec nedivím ...tady je už sakra tma, což teprve na severu!

    OdpovědětVymazat
  9. Sluníčko by se dneska Vendy hodilo, celý den jen prší a nyní když jsem přišla z práce dokonce venku pršosněží - brrr!

    OdpovědětVymazat
  10. Žlutá se mi kytek moc líbí, nejvíce slunečnice.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ráda rudbekie. Ještě mi trochu kvetou, ale už se blíží konec

    OdpovědětVymazat
  12. jaaquarius30/11/12 23:12

    Kterápak je janeba?

    OdpovědětVymazat
  13. Opět nádherně poskládané kytky, Vendy. Líbí se mi básnička i to, že znáš názvy kytek, já bych se tak zmohla jenom na pár planých.

    OdpovědětVymazat
  14. Ještě kanárek a je to dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: A to jsem jich ještě spousty našla až pozdějc, při dalším rovnání a uklízení

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: Katko janeba je ta na první koláži první a pátá. Je buď plnokvětá forma nebo jednoduchá...

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Nemám, ale mohla jsem do té bílé přidat našeho kakadu a paj ještě žakouše, ale zase nemám šedivý kytky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....