28 listopadu 2012

Barvy duhy....

Každý má ji rád, každý by si s ní chtěl hrát.
Její barvičky nás těší,
a při dešti, když slunko vyjde
vždy si pro nás chvliku najde.
Zasvítí a zazáří, brzy ale k našemu smutku
zmizí beze zbytku.
Ale kdo to řekl? Beze zbytku?
Vždyť stačí se podívat na tuhle nebo tamtu kytku!
Pobraly si její barvy, rozsypaly všude kolem!
A tak pojďme je hledat, honem, honem....
Začneme hned jako první barvou barev
bílou....na duze jí sic nenajdem
ale přes to je nám všem milou.

Na ty duhové výběry mne přivedla Hanka svými sériemi fotek z cest, kde se soustředí na jedno téma ale v průběhu roku pěkně měsíc po měsíci. Já jsem si konečně zase nechala od syna nahrát zpět všechny fotografie které byly na různých místech a na různých počítačích a napadlo mne tu duhu sestavit z koláží květin té které barvy...

16 komentářů:

  1. Bílá je naopak universální a v ní jsou všechny barvy. Proto je i nejvzácnější.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý nápad.Koláže jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  3. jasně, bílou ani najít nemůžeme, jelikož je poskládána ze všech barevných světel, což dokazuje právě duha koláže jsou jak připravené pro kalendář

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné koláže a pěkné kytičky! Dobrý nápad, teď v zimě jich není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná duhová báseň s bílými kytičkami. Dobrý nápad, s touhle koláží!

    OdpovědětVymazat
  6. Svatební salón - napadlo mě na první pohled. Hezké, moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  7. Luxusní koláž - krásně by se vyjímala v přepychovém květinářském katalogu.

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Nicméně u kytiček jse zjistila že jí mám nejvíc. A to ještě nejsou zdaleka všechny, brala jsem jen z těch které mám ve složce květy. Po dalších složkách jich je taky fůra.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Možná by to nebyl špatný nápad udělat z koláží celý kalendář....uvidím co a jestli vůbec někdo něco vybere, zatím je nějak ticho po pěšině

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Bude víc...a bude hůř

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Nedostatek nových fotek, tak pro to tahle berlička.Díky za gratulaci, i když komis byla trochu jiného názoru....

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: To je takové Nebe, Peklo, Ráj. Teď bude to nebe a peklo....

    OdpovědětVymazat
  13. Vendy, mám radost, že jsem tě inspirovala, koláž je úžasná, měla jsi skvělý nápad. Hned se jdu mrknout dál.

    OdpovědětVymazat
  14. Bílou barvu doslova miluji! Z bílých květin  jsem úplně u vytržení.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....