26 listopadu 2012

Srovnání....

Mám ráda Adele (je plnoštíhlá!!) a její hlas i písničky. Nemusím Jamese Bonda. Jenže píseň k poslednímu Jamesovi Bondovi Skyfall kterou Adele nazpívala je opravdu skvostná. Musím říct, že alespoň pro mne, naprosto překonává i Tinu Turner s Golden Eye. A teď proč srovnání? Tu samou píseň zpívala na Zlatém slavíkovi i Ewa Farna. Nic proti ní, jako zpěvačka dost vyčnívá nad všemi ukuňkanými rádoby hvězdami z dalších sérií SuperStar, X Factorů, Hlasů a co já vím, který se najednou vyvrbily. Jenže....pěkné to ano, ale něco tomu prostě chybí.

Takže vám je sem pro srovnání dávám obě....a můžete psát která a jak a proč se vám líbí....


17 komentářů:

  1. Tak tohle není moje parketa. Freddie Mercury by to odzpíval pro mě stravitelněji, ale toho by nikdy naše přihřáté rádobyhvězdy nikdy nepozvaly na slavíkovskou taškařici...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak samozřejmě že ani jedno se nedá s Freddym srovnat, takovej hlas se objeví jen párkrát....a pak když odejde citelně chybí......

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud mám srovnat, tam dávám hlas Adéle, její hlas mi připadá plnější.

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi víc Adel. Ale to je celkem logické,je to její písnička, upravení pro její hlas, Ewa je křehčí. A pak je i možná rozdíl v nahrávce, ta filmová bude už z principu kvalitnější.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem docela na rozpacích. Protože tentokrát se nemůžu rozhodnout, která verze je lepší. Adele je vyrovnanější, Eva zase křehčí. Řekla bych, že tady došlo k poměrně vzácnému jevu, kdy cover verze je téměř stejně dobrá jako původní originál.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Tak, ona má nádherný plný hlas.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Tak jestli se bude dělat studiová verze může se to ještě srovnat, jak hudebně tak hlasově. Ale Adele je Adele. I když Ewa dokáže taky přitlačit na pilu...

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Právě proto jsem tosrovnání sem dala. Je to jedna z mála opravdu vydařených verzí. A jak už jsem říkala, ráda bych slyšela studiovku.

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se líbí verze obě. Fakt nevím.

    OdpovědětVymazat
  10. Poslechla jsem si obě verze...jsou zajímavé, ale tento styl není moje srdeční záležitost, jako tvrdého rockera. Proto ani nemám žádné kriterium pro srovnání.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Tak ony nemají mezi sebou zas až tak velký věkový rozdíl.spíš velký hlasový....tak mne to trochu srovnávat přišlo, tady se to i snad dá, ne jak cover verze které nazpívá Gott. I když jo, klobouk dolů před jeho kondicí, nicméně jeho převzaté verze nebrat, nebrat, nebrat....raději písně autorské české. No co umřel Svoboda má Mistr hoňku sehnat dobrého textaře a i se skladateli to asi není tak jednoznačné....

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Já jsem to nemyslel tak, že by Adele nebyla mladice :) A slovem "neporovnatelné" jsem mínil to, že u mě vede ta širší žena na celé čáře u téhle písničky...

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Však jo, taky jsem psala že mám ráda její hlas a že sice od Farné pěkné....ale! To ale tam je ten rozdíl mezi těmi dvěma hlasy. a co se týče Káji, tak vzhledem k tomu že muž nemůže existovat ani chvilku bez puštěného rádia a navíc to Dvojka jistí, jsem skoro celý den vystavená tomuto neštěstí a tak mi nedá srovnávat co zpíval za texty před lety a co teď. A uniknout se nedá!!!! A moje priority v hudbě jsou také diametrálně odlišné...

    OdpovědětVymazat
  14. Hm, tohle není zrovna hudba mého srdce

    OdpovědětVymazat
  15. Je to propastný rozdíl ve prospěch Adele a také ten její doprovod je mnohem působivější. Jen nevím, zda si Skyfall budu pouštět tak často jako Golden Eye.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Nevím, ale já zase nejsem z Golden Eye odvázaná. Mě nějak tam zrovna ten Tinin projev připadá až moc expresivní. Nemám ho v oblibě....u těchto dvou písní by si asi srovnání zasloužila stejná, tedy studiová nebo u obou živá, úprava. Ale i tak si myslím že by to vyhrála Adele.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....