26 listopadu 2012

Dokapáno....

Poslední z kapek mizí, už za chvíli budou cizí
tomuto světu. Alespoň pro okamžik tento...
Něco nového snad brzy vystřídá je, kdo ví?
Co bude to, snad barvy duhy, či něco z hudby?








9 komentářů:

  1. Fotíš opravdu nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Jo, trošku jsem si hrála ....

    OdpovědětVymazat
  3. Kapky jsou krásné, je třeba se umět dívat na tyto krásy světa a Ty to umíš! A vidím také Tvé nové foto dole! Jsi hvězda!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nááádherné! Jedna lepší, nez druhá...opravdu moc povedené...

    OdpovědětVymazat
  5. Druhá je náramná, přenáramná.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Opravdu se ti líbí? Tak to mám radost...

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: No když myslíš....já bych to s tou hvězdností nepřeháněla   .... ale za chválufotek děkuji

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Potěšení na mé straně

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....