25 listopadu 2012

3+1....




16 komentářů:

  1. Ten hnědý tón je nevšední.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Díky za pochvalu nejen fotek ale i mé osoby....tak to se trochu červenám....mě kdysi jednou jedna spolužačka na učnáku řekla, že když se na ní dívám, má dojem že se na ní dívá had....že jsem tak studená...asi tak možná na někoho působím, nevím....ale jako šílenej extrovert se dost divím....no musela jsem po čase zjistit, jestli se umím ještě vůbec nalíčit. Doma to je jaksi bezpředmětné a vlastně ani jinak to nedělám. Nikam nechodíme, takže proč....

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: P.S. Ostatně na tobě je taky vidět, že bys mohla být pro každou srandu. Jseš veselej a moc sympatickej tip.

    OdpovědětVymazat
  4. fotohrátky jak do pohádky, moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi perfektní úprava snímků. Záběry jsou to přepěkné, příroda nikdy neomrzí a vytváří klenoty, které se nedají nikde koupit.

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger25/11/12 20:25

    " Úkol máš ? ... rovnice ?  integrál ?"

    OdpovědětVymazat
  7. Ta poslední fotka se mi moc líbí i bez úpravy.

    OdpovědětVymazat
  8. Pacia sa mi take "fotohradky"

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: I ta je upravená, ale tak že barevně vynikne jen ta kytka. Ostatně pěknej plevel. Je to druh plazivého hledíku, kdysi jsem si řekla sousedce o kousek a teď ta potvora roste všude. I mezi prkny na kůlně....ale zase alespoň je v zimě něco zeleného s květy....dokonce v písku tím mají porostlou celou jednu starou kamenou zeď lkterá tvoří část hradeb. takový dlouhatánský ocasy to dělá.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý večer. Nádherné kapky. Povedené a výborný nápad.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Na tenhle způsob mne přivedly fotky v hotelu kam chodím na masáže( no teď to vypadá, že tady fňukám že nemá peníze a chodím do hotelu na masáže!) ale ta masérka ke které chodím(známá tady ze vsi) tam má chytře pronajaté prostory. A tam mají fotky staré Třebové obdobně udělané a mě se to moc líbilo a tak jsem si řekla že to zkusím taky....

    OdpovědětVymazat
  12. Nemám rád fotografické hrádky a když už hrátky tak jen milostné.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Ha, a pak že já jsem Mesalina! Nicméně i ty, krom těch fotografických, můžu....

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Ta aktuální fotka je tam proto, kdyby se náhodou stalo že by mne někdo z blogerů někde potkal a poznal, tak aby stačil včas vzít nohy na ramena.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....