26 listopadu 2012

Ta je moje!!!!.....

Tak to mi mluví z duše, jak já nemusím vánoce!
Děti velký, vnoučata žádný, všichni víme že se máme rádi
i bez opulentních darů. A to jak jsou vánoce zprofanovaný
a využívaný jen k oblbnutí lidí mě taky štve...Jo asi si
proti sobě poštvu pár lidí.....

14 komentářů:

  1. Výstižné. Beru si to za své...!

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa si nepoštveš, pretože som toho istého názoru.  Asi to nepotrvá dlho, keď budem môcť v tvojej ankete odpovedať - ruším Vianoce.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak na tebe jsem při tom myslela, že se toho chytíš a budeš nadšeně souhlasit

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem tak trochu v rozporu. Velký děti jsou dospělý a na Ježíška už nevěří, Vánoce s minimem dárků by určitě vydejchaly. Ale ty malé jsou malé, na Ježíška už tedy taky nevěří, ale nejvíc se těší na dárečky, stromeček, cukroví a atmosféru. Letos jim to trochu naruší moje štědrovečerní noční služba.

    OdpovědětVymazat
  5. Kčertu se Santou! Sakra, on už je nalezlej všude.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdybych mohla. zrušila bych , ale naše babuš na nich dětinsky trvá .

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Tak ty spadáš do kategorie malé děti v domě. Tam je to jasný. Ale mě už nebaví ani nic zdobit. A to jsem se v tom vždycky vyžívala....a na just všem vždycky jako první. Ale letos snad ani nebudou světlíška...tak ještě mám do neděle čas se třeba přesvědčit....

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Já chtěla letos vzít maminku k nm, budou to první vánoce bez tatínka a navíc přece jen hodně čerstvě. Ale nechce, že si nazdobí byt, což už podle dcery začala a zvládne to....oni přece jen k tomu stále tíhnou, no...

    OdpovědětVymazat
  9. Vánoce u nás provozujeme jenom a pouze kvůli Cibulce. Mne osobně Vánoce nijak neberou a klidně by se mohly zrušit.

    OdpovědětVymazat
  10. I vnoučata určo jednou budou. Hlavně aby děti narazily na vhodného partnera. Vnoučata to nevyváží, když druhá polovička nestojí za nic a místo radosti přínáší jen trápení...

    OdpovědětVymazat
  11. Nějakého usurpátora nebo usurpátorku, to není o co stát...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....