10 listopadu 2012

Prozatím poslední s Bobešem....

Jelikož už tu bylo Bobeše dost plno, tak pro nějaký čas jsou tyhle
tyhle poslední....tedy ty "chlubivé"....


Bobešova (před) siň slávy, aneb
výsledek čtyř výstavních sezon, od první medaile do poslední....jen za tu letošní jsme přivezli dom
pohárů šest...



A takhle si hoví, narve si kočku pod hlavu místo polštáře a chrní






12 komentářů:

  1. Parádní přehlídka cen a ocenění!

    OdpovědětVymazat
  2. Hana Hávová10/11/12 11:59

    Zasloužený odpočinek.Na té první fotce s kočkou ani není pomalu poznat, kde končí Bobeš a kde začíná kočka. Ještě že má každý jinou barvu.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No měl kocour vyjímečně dobrou náladu a nechal ze sebe udělat polštář

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Jo, to se povedlo, udělal se provizorní fotokoutek a profíci mi ho cvakli....

    OdpovědětVymazat
  5. Jste sehraná dvojka, která vítězí. Jakou cenu dostává panička? Já bych to nedokázala. Mimochodem, kdo Bobešovi upravuje srst? Ty sama? Já mám Harryho jako obludu. A protože je marodnej, netroufnu si poslat ho k lazebnici, mně nedrží, tak jen po troškách, abych ho nekleplo...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Naučila jsem se ho upravovat a jak je vidět úspěšně sama. Není to zas tak těžké, tedy...otrimovat ho dvakrát do roka, to by šlo, ale ještě stále neumím to co ostatní chovatelky, průběžně ho upravovat, tedy průběžně ho protrimovávat takže by vlastně měl po celý rok srst ve výstavní kondici. A je fakt že on vypadá opravdu nejlíp když jí má krátkou....Ale příští rok budeme rejdit po výstavách míň, tak se to snad naučím. To pro případ, že bych ještě měla třeba někdy ještě jednoho(to je takovej můj sen)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky s kočkou jsou senzační, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Tak on když vidí že beru do ruky hřebeny a jiné tak zalejzá do nepřístupných míst také, ale moudře usoudí po chvíli, že to stejně nepomůže a velmi neochotně vyleze. Jinak když ho trimuju tak mi normálně na trimovacím stole pravidelně usíná

    OdpovědětVymazat
  9. Znovu gratuluju a gratuluju...je to borec a šampion. Kocourek to určitě chápe a rád mu udělá polštář. Je to něžné a dojemné, jak spolu spinkají. Takové snímky miluji.

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní sbírečka, jste super dvojka.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....