10 listopadu 2012

Zpátky k přírodě....

Takže zpátky k přírodě od výstavních kruhů. A hned s jedním překvapením, objevila jsem včera na forsýtii asi deset rozkvetlých kvítků...nějak se holka asi spletla...


I růžička má ještě jedno poupě, už dlouho, dokonce vydrželo bez úhony i ten sníh co napadal. Ale vypadá že má stejně z toho studeného počasí chudák husí kůži....






16 komentářů:

  1. P.S. líbí se mi nejen fotky samotné, ale i tvé úpravy, vypadá to moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Opět ti musím pochválit ty nádherné fotky. Máme tu jaro? Včera jsem říkala známé - to je jak na  jaře. A mohlo by to klidně vydržet do skutečného jara. Zima mi opravdu vadí, i když vím, že je třeba...

    OdpovědětVymazat
  3. Hana Hávová10/11/12 12:03

    Koukám, že u tebe vedou " fousaté " kytky. Asi forsýtie považovala těch pár sněhových dní za zimu a když se trochu oteplilo, tak si myslí, že je jaro.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné. Dnes je opět krásně skoro jak na jaře.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: To je odkvetlý botanický plamének....a ty poslední je květ Miscanthus sinnensis. Ozdobná tráva.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: To se bavíte mít blogem spolu? No jo, a kterým?

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: I když to pomalu vypadá jak kdynbych byla nějaká Messalina

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Nebavíme, ale ledacos na sebe prozradíš i tady.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: To jo....ale fuj, to si tedy o mě myslíš pěkný věci....v tom jsem tedy opravdu úplně nevinně   

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní detaily, Vendy, pořád je co fotit.

    OdpovědětVymazat
  11. Povedené, ostatně jako vždy

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Moc děkuju za chválu

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: I když.....už toho dost ubývá

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotečky a krásné orámování! Kytičky máš jako v létě a ne jako měsíc před vánoci! Máš hezký blog, ještě se sem někdy podívám.

    OdpovědětVymazat
  15. Ta druhá fotka je nádherná.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....