15 listopadu 2012

Nevím kdo jsem....

Nevím kdo jsem, jsem spoutaná či volná?
Ne vždy bývám se vším svolná,
Nesnáším že nemůžu mít všechno co bych chtěla...
Proto se cítím spoutaná, ne volná...

Jsem růže s trním co drásá vše kolem.
jsem osobnost, možná něco jako Golem.
Kdo dá mi šém, kdo uhasí touhu po hlazení,
a zbaví duši smutku....
kdo učiní šťastnou takovou osůbku?

Jsem vším čím je tento svět a ničím,
Když zlobím se tak křičím, když miluju
tak s nasazením, když nenávidím....
tak jen do ztracena hledím....

Kdo jsem? Jsem spoutaná vichřice,
které byli stanoveny hranice....
Myšlenky mé plynou, jak tichá hudba.
Slyším saxofon jak tichou píseň lká,
její tóny se nesou velebně tmou...

Jsem osobnost? Jsem nezvaný host?
V čím životě, v čím světě?
Ta melodie mne spoutává a zároveň
i volnost dává, v té melodii je celý můj svět
O kterém jedno jistě vím a hned teď.
V něm nejsem spoutaná, ale ani volná....



35 komentářů:

  1. Tiše žasnu..., ale musím ti zcela zodpovědně říct, že jsi hrozně fajn ženská! To je jen odpověď na tvou otázku!

    OdpovědětVymazat
  2. No, musím se přiznat, že mi doslova spadla čelist.

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné! Skvelá myšlienka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, básní vajádřené zamyšlení   

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, básně ti opravdu jdou z duše a jsou opravdu nádherné! Daří se ti, jsi umělecká dušička, ať ve sféře obrazové (fotografické) nebo básnické.

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger15/11/12 20:18

    " Konečně máme tě !  jelimánku !

    OdpovědětVymazat
  7. Když člověk čte tvoje verše, Vendy, musí si myslet, že jsi hrozně nešťastná, ale to ty určitě nejsi, viď?    Báseň je velice působivá.

    OdpovědětVymazat
  8. Napsala jsi krásnou báseň, citovou a hlubokou. Verše plynou ze srdce.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásná báseň, já děkuji za ni.

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkně napsané! Máš bohatou slovní zásobu! obrázek je také moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: Tojsem moc ráda, že se ti to dobře čte a díky za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  12. [1]: Tys to myslím poznala z čeho to je, ale jak víš sem to nemohlo jít.

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Tak no to někdy jde líp, někdy hůř to básnění. Když je nálada a podnět je to brnkačka. To ty fotky jsou jednodušší

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Ovšem tobě dík že mne nenecháš se vznášet na růžovém obláčku a vrátiš mne zpět do reality , ty a pak ještě apokayptický pes!

    OdpovědětVymazat
  15. [9]: Ne že bych byla úplně nešťastná ale ani úplně šťastná. Takoví mi lidé jsme. Chceme být jen šťastní ale to prostě není možné. Pak by ten život byl asi pěkně nudnej. A nepoznali bychom svoje hranice a možnosti.

    OdpovědětVymazat
  16. [10]: Tentokrát opravdu ano....

    OdpovědětVymazat
  17. [12]: Zásoba se opět doplňuje díky dvěma a půl letům blogování a dobré tisícovce článků na dvou blozích...

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Blogy nestačí, ono to taky musí být v hlavě a srdci!!!

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Moje řeč, Vendy, jsem na tom úplně stejně, jako na houpačce. Tomu se říká maniodepresivní psychóza!        

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: No vidíš, a to jsem s básničkama začale teprve před rokem. Před tím jsem na TT jen psala články. Teď se situace otočila, nejsem schopná napsat smysluplný článek na TT ale jde mi básnění.... . Ale i to psaní a ta zásoba se opravdu o hodně zlepšila za tu dobu co mám blog...ono ti nic jiného nezbývá, pokud nechceš mít články o dvou větách a třech slovech z nichž každé druhé je super, fajn a cool

    OdpovědětVymazat
  21. [22]:Spíš si myslím že u mne to je padesátková vzpoura hormonů a určitá zpovykanost z toho že jsem doma....do skutečné MDP mi hodně chybí.....

    OdpovědětVymazat
  22. Vendy, vážně to nemáš lehké. Držím palce

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Talent se rodí v každém věku! Jen mít  chuť a hlavně odvahu s tím jít na trh!

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Tak to ti děkuji, že se domníváš že mám talent....Já to beru jako možnost ze sebe vyblout něco co mi buď vadí, nebo nějakým způsobem trápí ale i z čeho mám radost, nebo potěšení....

    OdpovědětVymazat
  25. [27]: Chtěla jsem stručně říci - já na Tě nemám.

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: ale jdi, tady se nehraje na to jestli na někoho mám nebo ne, jak jsem četla u Babi blog je něco jako deníček, do kterého si píšeme co nás těší, štve, bolí a z čeho máme radost. Akorát že je tak trochu veřejnej . Někdo to píše ve verších, někdo to dokládá fotkama a někdo to hrozně moc pěkně napíše....

    OdpovědětVymazat
  27. [29]: Kde jako u Babi blog? Nevím. Jen jsem chtěla napsat, že já neveršuji, a pokud, tak je to příšerná odrhovačka.

    OdpovědětVymazat
  28. Ta se ti povedla. Nejsi ty něco jako Havlíčkův rozervanec? Neboj, nejsi v tom sama

    OdpovědětVymazat
  29. [30]: U Babi Maňasové,http://babiblog.blog.cz/.No a já zase neumím moc ty odrhovačky, tedy ty veselejší jako Fredy Kruger. Mě spíš jdou ty vážnější a smutnější

    OdpovědětVymazat
  30. [31]: No to ti nevím, to mě nenapadlo Asi možná jo....

    OdpovědětVymazat
  31. Vendy je to sice moc pěkné, ale na mě z toho padá smutek.

    OdpovědětVymazat
  32. [32]: Děkuji Ti za odkaz. Já básničky moc neumím, nedalo by se to číst,tak se o ně raději ani nepokouším.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....