16 listopadu 2012

Javory....

Na náměstí stojí čtyři javory,
mají to jen malý kousek od vody...
Okolo fontány drží svou stráž,
od jara do zimy ukazují jinou tvář.

Listí už opadalo, jen trochu
jim ho zbylo. žluté jak sluníčko...
Zůstane jen kratičko a pak ho vítr odvěje.

A na jeho místě budou závěje.....










A ještě dvě, ty už jsou odjinud...


8 komentářů:

  1. Mají krásně zbarvené listy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta třetí fotka se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda javory a nejen pro jejich podzimní barevnost

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně jsi napsala trochu jinou básničku, i když se mezi řádky taky skrývá smutek, ale to je jen takový podzimní, ten zase přejde.

    OdpovědětVymazat
  5. Javory jsou moc pěkné, hlavně když jsou zabarvené do červena. Básnička je trochu optimičtější, což mě potěšilo.

    OdpovědětVymazat
  6. Také miluju javory,hlavne na podzim,krásné fotky!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....