16 listopadu 2012

Světýlka...

V černočerné tmě tančí si světýlka,
jak spadané hvězdičky
sedí si na stromech.
A malé dětičky své jemné ručičky
po nich vstahují
a ze stromů je utrhnout chtějí...

Maličká světýlka, svítící hvězdičky,
do trávy upadlé, a v tichu vychladlé,
schovaly světlo své do očí dětí.
Hrají v nich plamínky, pro svoje maminky
donést ho chtějí...

Tancují hvězdičky, tancují po zemi,
světýlka radosti, ve velké hojnosti,
všichni je vítají, na nebi hledají
která z těch hvězdiček,dotkne se ručiček
a ty pak je mamince do dlaní dají...


K těmto neumělým veršům mne inspiroval článek u Janah o Svátku světel ve Švédsku a její krásné doprovodné fotky.







15 komentářů:

  1. Fredy Kruger16/11/12 22:48

    " Cos v dálce se podobá světýlku ?

    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger16/11/12 22:49

    ... pardon !

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za krásné doplnění mého článku (mých fotek)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Když on ten strom je opravdu jak kouzelný, ještě tam u něj chybí elfové

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes to tady poeticky žije!

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem vůbec netušila, že je tu tolik básníků.

    OdpovědětVymazat
  7. To je asi tím smutným podzimním obdobím

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, já jen zírám, jak se tady krásně veršuje! Moc pěkné básničky, Vendy a Mengano!

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: Pokus o veselou báseň   

    OdpovědětVymazat
  10. Tak neumělé, jo? Moc krásná básnička to je, taková strašně milá.

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Ale práce co to dalo! Já prostě veselé veršovánky nedávám nijak lehce. Jsem spíš na tu chandru!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....