17 listopadu 2012

Zadání 4 +5....

Že nás Luc svými zadáními ale pěkně prohání.....
Čtvrtým zadáním bylo vytvořit veselou jednohubku....no musím říct že mne dlouho nenapadalo jak jí udělat i když to není zas tak těžké, ale pak jsem viděla u Vendy její výtvor a došlo mi že už nic lepšího neudělám, tak jsem zvolila cestu i když asi ne správnou, kterou se dala Bea. Graficky ztvárnit veselou jednohubku....
No není to nic moc, po dnešní cestě do Hanušovic a zpět mne bolí hlava a nemám nějak ani náladu. Páté zadání jsem si udělala u zákazníka když jsem čekala na muže až spraví kopírku.

Tak zadání č. 4

Zadání páté s názvem Požaduji. Tady jsem se dala trochu unést náladou ve společnosti a dnešním datumem. a určitýn rozčarováním z toho kam jsme se jako národ dostali. Asi i částečně svou vinou ale hlavně vinou naší politické reprezentace.....

Žádám a požaduji......Aby poctiví lidé mohli klidně spát!

Žádám a požaduji......Aby se matky nemusely o své děti bát!

Žádám a požaduji......Aby se politici museli za své hříchy kát!

Žádám a požaduji......Aby se probudil konečně tento stát!

Žádám a požaduji......Aby už dál nedával šanci vykukům krást!

Žádám a požaduji......Aby přestala vláda své hry s námi hrát!

Žádám a požaduji......má vůbec ještě smysl něco psát?

Pro sebe požaduji jen......lásku, zdraví a sílu pro každý nový den,
Ať splní se všem okolo jejich sen.
Ať nemusí dávat svou duši v plen.
To požaduji v tento dnešní den.....

10 komentářů:

  1. Jednohubky jsou perfektní.

    OdpovědětVymazat
  2. S tvými požadavky naprosto souhlasím! Máš bodík za to, že myslíš za společnost. Já ve svém požadování myslela zcela sobecky sama na sebe...

    OdpovědětVymazat
  3. Obě zadání jsi zpracovala skvěle, Vendy, máš dobrou fantazii, co se jednohubek týká, a pod tvoje požadavky by se asi podepsal každý.

    OdpovědětVymazat
  4. Jednohubky jsou k sežrání

    OdpovědětVymazat
  5. Žádám a požaduji se mi opravdu moc líbí. krásně jsi to sestylizovala. Nicméně je nám to určitě houby platný. Tak alespoň mezi sebou buďme k sobě slušní. A to se většinou daří. Jak to provést shora, to tedy fakt netuším...

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Já vím, ale fakt už jsem měla včera dost a ještě něco vymejšlet se mi nechtělo. Teď budu muset trimovat Bobeše  asi jezdit takže by nebyl čas, tak jsem to spláchla takhle. Však ona si to už buď Lucerna vezme nebo ne. A po tvém výtvoru už si myslím bych ani nic lepšího nevymyslela....

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Tak koukali na mne zvláštně, když jsem to škrabala na papír, abych to nezapoměla než dojedeme domů. Mne část napadla před spaním, ale nechtělo se mi už vylejzat....

    OdpovědětVymazat
  8. Obě zadání jsi splnila bravurně. Ty jednohubky jsou úžasně vynalézavé a povedené. A téma Požaduji...to je přímo excelentní vyjádření.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....