25 října 2012

Zlatý les (2)....

Ještě jednou a naposled se vrátíme do slunné sobotní procházky po lese. Nejen že bylo nádherně, ale mít sebou něco na sbírání hub, opět jsme přinesly domů hodně slušný úlovek, hub totiž ještě stále po lesích je opravdu hodně, což také bylo vidět podle toho co jsme sami viděly okolo cesty nebo kolik aut stálo u každého možného vlezu do lesa, či kolik lidí s plnými taškami a košíky jsme cestou potkaly. Ano, přiznávám mé houbařské srdce plakalo a krvácelo když jsem viděla ty houbičky jak malované a musela jsem je tam nechat, ale jelikož už mám doma zásobu sušených hub tak na dva roky dopředu a v mrazáku také něco , i když toho by mohlo být víc, jenže zase mám malý mrazák který se bohužel nedá nafouknout.









Myslím, že vzhledem k tomu, jak jsou zbarvené místní lesy, je název místa kam jsme došly, zcela opodstatněný....



Tak a teď ještě dvě fotky, u kterých se přiznávám, jsem neudělala jedinou úpravu kterou normálně dělávám, jen jsem ořízla okno a interiér auta, vznikly při našem návratu domů....



Bylo mi totiž líto nevyfotit i tu nádheru po cestě, kdy se jelo místy zlatým tunelem.... Ty fotky byly vlastně tři, jedna byla děsně díky opírajícímu se sluníčko přepálená, a co z ní vzniklo ztmavením uvidíte sami....

9 komentářů:

  1. Čtvrtá je moc povedená! Jinak do lesa bych se taky moc rád vypravil...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Máš pravdu, ty s těmi paprsky patří k těm lepším . Copak, chybí les nebo čas nebo možnost?

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky. Jen kdyby mi sloužily nohy, hned bych se rozběhla do lesa. Takhle se kochám alespoň u tebe.

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu přiléhavý název, lesy jsou teď celé jako ze zlata.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:No, ono hlavně čas, vždycky když přijedu na chatu jsem zaúkolován "Támhleto je ještě prosím tě ostříhej" a tady je křivej keř, zastříhneš ho?" no a potom že má umělec dost prostoru...

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezký les! Mařák by zaplesal!

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní fotky. Zaujala mě hodně ta pod fotkou s povaleným kmenem (myslím že čtvrtá shora).

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Hele to znám, já když přijedu na chatu tak taky lítám po zahradě jak šus, protože tam jezdíme tak jednou za měsíc, a celý víkend také ztrávím tím, že pleju tři záhonky které tam mám... jen když jsem tam na dýl tak mám pak čas courat po lesích.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: To jsou ty s paprsky, mě se také moc líbily....on je to dolů docela kopec takže to autem pěkně frčí. Proto to rozpliznutí v reálu, bez úpravy....na té druhé to tak vidět není, protože jsou ty stromy na kraji tmavší..

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....