25 října 2012

Kaplička...

7 komentářů:

  1. Kaplička se v té záplavě zlata úplně ztrácí. Krásná fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem co dělat, abych kapličku našla. Poslední dobou se mi strašně špatně zobrazuje tvůj blog.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ale, to mne zajímá. Co se blbě zobrazuje? mě se stává, že když sjíždím po stránce dolů, mám tam najednou na absolutně černým pozadí nahečmaný fotky jednu přes druhou.A já nevím jestli to je chyba jen u mě na kompu, nebo jestli se to tak zobrazuje i jiným....ale nic jsem neměnila, takže nevím kde by mohla být chyba. Já mívám takový problém u blogu Kinga Rucoly, strašně pomalu se načítá a někdy mi i na chvilku zmrazí komp.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jsem říkala, bylo to přepálené, protože se tam opírá slunko naplno a kaplička je bílá.Takže když jsem dala ztmavení naplno tak z toho vzniknul takovejhle plakát...

    OdpovědětVymazat
  5. impressionistická divočina!

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé!Me se taky tvoje príspevky pomalu nacítají,tak jak u Rucoly,ale u neho je to ted lepsí nez dríve,hlavne fotky jsou ted hned v normální velikosti.Hlavne ten tvuj ,,Podzimní motýlí,, jde velmi pomalu,ale nakonec prece jen to jde!

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tak to je zvláštní, zatím jste dvě komu to dělá problém, nevím jestli ještě někomu, zatím se nikdo neozval...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....