25 října 2012

Podzimní motýlí.....

V neděli vylezlo slunko až někdy po poledni a já se dala do hrabání listů a spadaných jablek. A nachytala jsem na švestkách, tedy v tomto případě na shnilém jablku Babočku admirála, který si na něm pochutnával. Pokaždé když jsem hrabala kolem rozčileně se třepotal nad svým obědem a jasně dával najevo, že teď hoduje a nechce být rušen. Když jsem to "jeho" jablko taky shrábla na hromadu rozčileně poletoval kolem hromady a hledal ten svůj ztracený oběd....přidadala jsem si jak hroznej padouch, tak jsem mu to jablko zase vytáhla a on hned na něj znovu sednul a sosal.





Jak je vidno, měl stále nějaké spolustolovnice....


20 komentářů:

  1. Krásná babočka. Koukám, že i mouchy a mraveneček chtěli hodovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně, musí si udělat trochu zásobu na zimu, brzo už nebudou mít kde se najíst.

    OdpovědětVymazat
  3. Motýl se chudák maskuje, aby ho nikdo nerušil a Ty, necita, mu kradeš oběd.

    OdpovědětVymazat
  4. Vím, jsem děsná, ale potřebovala jsem ty hromady uklidit....ale maskoval se pěkně. A nakonec jsem mu to jabko vrátila, takže zase až taková necita nejsem

    OdpovědětVymazat
  5. jojo, babočky milují hnijící jablka. kvasným procesem v nich totiž vzniká alkohol! tenhle už má možná závislost nejen lidi se opíjejí

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: No, alespoň doufám že tenhle motýl neoslepl...

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tím se ovšem také vysvětluje to jeho rozčilené poletování kolem když jsem mu to jablko sebrala!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné hodující exempláře...babočka je nádherně zbarvená a umí se skvěle maskovat.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobře maskovanej. Ale tys ho odhalil!

    OdpovědětVymazat
  10. Tedáááááááááááá, ani zvířátkům nedáš nažrat. A jablíčka mají vítamíny.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Ono těch jablek bylo kolem jinde dost, ne on zrovna chtěl tohle jedno jediné. Zřejmě to byla dobrá značka....

    OdpovědětVymazat
  12. No vidíš, já jsem vůbec nevěděla, že motýli ožírají jablka. Pořád jsem podezřívala jen vosy. Tímto se vosám omlouvám.

    OdpovědětVymazat
  13. Perfektní!To jablko uz urcite vydávalo alkoholové výpary,jak píse drak,tak se nediv,ze chtel jenom to svoje!A mravenecek jako zivý

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Sosaj!Nežerou. Vosy okusují a vykusují, to je podezíráš správně

    OdpovědětVymazat
  15. Vždycky jsem toužila vyfotit motýli, ale dopadalo to FRRRR!!! No asi mě nemají rádi.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]:Vosy a sršňové a brouci mají kusadýlka, kterejma vykusujou dužinu. Motýlové a můry mají jen sosák, kterým sajou nektar a šťávu.Ale částečně máš pravdu, furt do něčeho strkaj nos

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Já se jich v létě napronásledovala! Pak jsem našla místo, kde se krmili jak diví a nereagovali na nic, takže jsem foila a fotila....a navíc tenhle už byl přiopilej tak se mu moc lítat nechtělo   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....