06 října 2012

Zase jsem zapoměla....

Opět se musím omluvit protože jsem opět zapoměla. Jsem vám totiž dlužná potvrdit nebo vyvrátit správnos vašich odpovědí ohledně těch dvou stromů. Zase jako vždy byla nejrychlejší Jarmilka. Tentokrát jste trefili všichni naprosto správně že první byl jilm a druhý buk. Je vidět že se díváte dobře po přírodě.... Já jsem se to dozvěděla až od syna, který je který, dřív jsem to ani nevnímala že je mezi nimi rozdíl. Vlastně až když jsem zase začala s focením, začala jsem si víc všímat věcí kolem sebe....
Jaké jsou rozdíly mezi stromy, květinami....
Takže tenokrát jste vyhráli všichni a všem patří tahle odměna.....

9 komentářů:

  1. Děkujeme za diplom. Je krásně podzimní.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Tak víš že mne baví si hrát

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jeden strom,který je podobný - habr.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, jo listem ano, ale nemá už tak rozkošatělý růst, je spíš takový víc "šlang"

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherně zpracovaný obrázek.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkujeme za odměnu. Obrázek vypadá jako namalovaný od malíře.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc mne těší že se výám líbí...   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....