06 října 2012

Trochu jiný přísavník....

Jak jinak....když jsem si zase pohrála....


Ale ten lem listů je originál, takhle je totiž náhodou zbarvený celý jeden výhon. Že má jen rudý lem....

7 komentářů:

  1. Moc pěkné! Koukám, že máte přísavník také ozobaný. Nám na něm hodují vrabci.

    OdpovědětVymazat
  2. Tady byl jeden rok v obležení špačků...co jich na něm bylo, to jsem ještě neviděla....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkně upravený snímek, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se v přísavníku schovávali ptáci.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká fotka až na ten rámeček. Je to můj názor, každému se líbí něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tutok nám hnízdí pro změnu v břečťanu. Mám ho chycený na trámech kůlny a vedený tak, aby dělal pohledovou zástěnu sousedům na okno. A v něm se jim líbí

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....