07 října 2012

Teď přišla jejich chvíle...

je šedivo, zataženo, prší....zkrátka je hnusno a to je nejpříhodnější čas na zbytek sluníčkových fotek z minulé neděle.
Myslím si že kontrast té nádherně modré oblohy a zbarvujících se stromů přijde v tom dnešku docela vhod....














No, tak vám snad sluníčkové fotečky trochu zvednou náladu....

8 komentářů:

  1. Mě sluníčkové fotky náladu v dnešním uplakaném dni zvedly.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, sluníčkové fotky. I když já se teda přiznám, že mi dnešní déšť docela bodl, když je krásně, jsem v zahradě nebo na vycházce a tak si aspoň dám do pořádku domácnost.

    OdpovědětVymazat
  3. nádherný fotky, první je dokonalá   

    OdpovědětVymazat
  4. Od rána prší. Díky za sluníčko , přišlo vhod.

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes jsou obzvláště vhodné. Venku kosa, lije, fučí...

    OdpovědětVymazat
  6. Já věděla že se budou brzy hodit

    OdpovědětVymazat
  7. Neměla jsem špatnou náladu ani když pršelo, ale po shlédnutí sluníčkových fotek ji mám rozhodně lepší, Vendy.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....