07 října 2012

Opět jeden luxusní západ....tentokrát přímo ďábelský

Tak samozřejmě, že jsem se zařekla že už mraky dlouho fotit nebudu....
Ovšem taky jsem si řekla že mi to stejně vydrží jen do dalšího luxusního západu...
Takže tady je....Po dnešním zamračeném a propršeném dni se navečer vyjasnilo a na chvíli vylezlo sluníčko, ale jen proto, aby se hned zase začalo schovávat za šedošedé mraky. vytvořilo tak přímo ďábelskou atmosféru...





14 komentářů:

  1. Vendy ty nejsi fotografka, ty jsi ďábel! Hele, že to je peklo? Zvláště ta poslední fotka!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, silueta domu u posledního fota je fakt dobrá!

    OdpovědětVymazat
  3. Dej pozor,aby u Vás v dědině nehořelo.

    OdpovědětVymazat
  4. První fotka mi připomíná hory a poslední

    OdpovědětVymazat
  5. Protože mám skluz, můj komentář patří k tvému článku o řízení. Mám s tebou radost a moc ti to přeju, že to jde.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten se teda povedl, Vendy! Úžasné barvy a nádherné mraky.

    OdpovědětVymazat
  7. Opět a jako vždycky - překrásné fotky. Jsi kouzelnice

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavně kouzlí sluníčko já už to jen vyfotím ! Právě proto jak to vypadalo tou barevností strašidelně jsem to fotila.

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Tím že jsou domy kolem dokola, nikdy se mi ze zahrady nepoštěstí záběr aby tam nějaký nebyl....musela bych jít vejš, ale stejně by tam nějaký překážel anebo stromy

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Tuto "zoufalost" znám, nikde není žádné volné prostranství a já bych tak rád fotil blesky...

    OdpovědětVymazat
  11. K poslednímu už chybí jen Lucifer.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....