08 října 2012

Byla jednou jedna pavučina....

....kterou si ne dost chytře usoukal pavouk za zadními dveřmi z domu.
Popravdě jsem se jí pěkně lekla, když jsem ráno pouštěla psy na
zahradu, protože jsem do ní málem vlítla jak ta moucha...Jen pan
domácí nebyl nikde vidět....Aby byla lépe vidět její struktura
musela jsem jí trochu porosit vodou a suplovat tím ranní rosu....
Nejsou ostré, vím to....ale snad mi to prominete...ale jak se otevřely
dveře a šel ven teplý vzduch, začala se celá vlnit....









Dokonce jsem uvažovala jestli je sem dát, protže nepatřej mezi
zrovna povedené, ale....

28 komentářů:

  1. Pěknej námět, ale změnil bych pozadí...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To bych musela zbourat buď dům nebo kůlnu . Ta je totiž přímo za dveřmi a ta pavučina je v rohu u dveří....tudíž buď je na pozadí střecha nebo roh baráku...

    OdpovědětVymazat
  3. To jo, ale myslel jsem vzít třeba nějakej krepovej papír a poprosit někoho, aby to podržel...

    OdpovědětVymazat
  4. Zeleny kavalir8/10/12 21:08

    [2]: to kropení jí dalo pěkný šmrnc

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Je to jak šňůrky perel.

    OdpovědětVymazat
  6. Pavučiny jsou jak navlečený šňůrky perel.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Nejlépe někoho , kdo má fobii z pavouků a pavučin. Pak by to mělo správně roztřesený efekt...

    OdpovědětVymazat
  8. To není pavučina, to jsou malinké perličky! Vendy, nejsou to tvoje korále?

    OdpovědětVymazat
  9. No jo, píšu svůj komentář a nečtu komentáře nade mnou - ono to s perličkama už napadlo více komentujících!

    OdpovědětVymazat
  10. To by mně nenapadlo rosit pavučinu vodou. Ale vypadá to efektně, jako perličkový náhrdelník.

    OdpovědětVymazat
  11. [3]: No to je fakt, ale nikdo nebyl k dosažení...

    OdpovědětVymazat
  12. [4]:Tak to nevím, nikdo další se nepochlubil krom tebe....ale mě spíš štve že nejsem schopná dokonale zaostřit, nevím kde dělám chybu....že by Martin poradil? Byla bych ráda přicházím o spoustu zajímavých fotek.

    OdpovědětVymazat
  13. [6]:Oh yes!   

    OdpovědětVymazat
  14. [6]: Styl daguerotypie, jak efekt tak pak rámeček.

    OdpovědětVymazat
  15. [9]:Není divu, vždyť to tak opravdu vypadá, takže se nedivím že to všechny napadlo

    OdpovědětVymazat
  16. jaaquarius9/10/12 09:21

    [6]: A to samé napadlo jako komentář mě, i s tím dandíkem :) Co taky jiného, že?

    OdpovědětVymazat
  17. [16]:To je pravda, na téhle fotce je Bobeš opravdu frajer.

    OdpovědětVymazat
  18. Zeleny kavalir9/10/12 20:11

    [12]:zastávám názor, že i v nedokonalosti je krása a to nejen u fotek tak si nedělám vrásky s tím, že fotky nejsou profesionální i rozmazaná fotka může dokumentovat zajímavou událost

    OdpovědětVymazat
  19. Ty pavucinové jsou proste nádherné,i kdyz jinak pavuciny a pavouky nemusím.... .A ze je Bobes fesák,jsem uz psala vícekrát,tak hlavne at se zadarí a predá gény dalsí generaci!!!!!

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Tak vzhledem k tomu koho má zapsaného jako otce v rodokmenu počítá, že si tady u nás ani neškrtne....a pro ty kdo by chtěli má ještě moc málo nalovenejch titulů ze zahraničí...a jelikož mě kámoš nechal ve štychu když přestal s výstavama tak už je ani nenaloví...

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Děkuji a vítám tě. Už jsem tě dlouho neviděla u Pavla

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: jj.ale jak se k pc doberu, tak projedu všechny vynechané články

    OdpovědětVymazat
  23. Pavučiny se fotí dost těžko, Vendy. S tím orosením jsi měla dobrý nápad a fotky zas tak špatné, jak píšeš, nejsou.

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: To rošení bylo nutné, jinak by byla nevyfotitelná, tedy s mým vybavením...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....