09 října 2012

Z nových staré....

.....se dají skvěle udělat fotky díky použití efektu a rámečku
Daguerotypie v on-line editoru PicMonkey či použitím
jiného efektu v Pixlru a dodatečně opět použít již řečený
PicMonkey....Výsledek je někdy opravdu skvělý....
Bobeše vidíte hned v záhlaví a další dvě fotky máte
k dispozici...a posouzení.....



Jsem zvědavá na vaše názory....

22 komentářů:

  1. Mně se líbí.Hlavně ta druhá vypadá jak fotky kdysi.Lidé měli vždycky tak zvláštně vytřeštěné oči.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem pro reálno. Ale moc svůj názor neprosazuju neb sama s žádným programem neumím a nemám chuť umět, tak aby to nevyznělo jako kyselé hrozny. Vzdávám se práva posuzovat

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky hned mají nádech umění. Někde jsem četl, že profesionální fotografové pod uměleckou fotografií chápou pouze černobílou.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je zajímavé.A je ten program v češtině?Mám teď dost času na hraní

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ona ani jedna ta fotka nehýří barvou, tak co chceš barevného na měsíci v noci a i ty stromy jelikož jsem je fotila ze srandy přes tmavé brýle aby vynikla víc zářivost toho mraku ne.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Můžu ti poslat odkazy na několik editorů, jeden je dokonce i v češtině, ostatní jsou v angličtině ale tak jednoduché že se dají zvládnout s minimálními znalostmi....

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Vůbec se nemusíš vzdávat práva pouzovat, já vím že je hodně lidí kteří mají raději fotky in natura. Nikomu nevnucuju co se má líbit a co ne a já si stejně hrát budu dál .a občas s tím otravovat....

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: VendyW, já mám tvůj bezvadný text o grafických programech zkopírovaný http://eumenidas.blog.cz/1203/zajimave-programky-na-upravu-fotek

    OdpovědětVymazat
  9. Jak jsem řekla v komentáři v dalším článku - tohle by se dalo klidně zvětšit a dát pod sklo.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Miloši, ty programy jsou jednoduché, že by to pochopilo dítě základky. Fakt!

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Zkoušela jsem něco podobného jako Photoshop ale já se přiznám na takové programy nemám buňky, takže mě tyhle jednoduché perfektně vyhovují. A některé v sobě mají i podobné možnosti jako Photoshop, takže pokud nebudeš dělat opravdu Hight graphic tak by ti měly vyhovovat.

    OdpovědětVymazat
  12. Já fotky neupravuji. Maximálně když je moc světlá tak ztmavím nebo naopak a nebo trochu kontrastu. Mám rád přirozenost.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: To aby byla vidět hřbetní linie a nasazení ocasu, jestli není nasazen moc vysoko, nebo nízko....a netahám ho pouze přidržuji   .... já totiž nikoho nikdy za ocas netahám, to se mi příčí     

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: VendyW, díky, já myslím, že nejsem tak počítačově negramotný, abych se bál s nimi začít.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: To patřilo k Vendy k jejímu komentáři [11]:.

    OdpovědětVymazat
  16. Podle mě oba snímky patří do umělecké fotografie.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: No jo, no je to podobné...jasně že u nich je i možnost zesvětlit, ztmavit kontrast, jas, teplota barev, oříznutí....to je u všech na které mám odkazy od Vendy.

    OdpovědětVymazat
  18. Moj nazor je, ze to vypada uzasne! Hlavne ta prva urobila na mna dojem.

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Čoklíkovi říkám ještě o dost hůř když se mi motá pod nohama a já si o něj málem rozbíjím ústa. Mě se taky ta druhá líb víc . Někteří vystavovatelé mají pejsky vycepované tak, že sami drží ocas tak jak mají, jinak ale se jim musí většinou přidržovat. Je to prostě takhle dáno výstavnim standartem...a dík za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  20. Člověk pořád něco hledá a pořád se učí, což je moc dobře. Pochválen buď internet, ten nám poskytuje úžasné možnosti. Ty dokážeš hledat a nacházet, Vendy, a možností využívat. Tvoje fotohrátky to dokazují.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....