07 října 2012

Podzimní kopce nad Třebovou....

Z cesty od lesa je krásně vidět na Kozlovské vrchy nad Třebovou a na chatové oblasti pod nimi a na všudypřítomnou dráhu....aby ne, když to byl kdysi největší železniční uzel. Kde že dávné sněhy jsou.....





I když zase jeden primát brzy mít bude, vzniká tu největší překladiště lodních kontejnerů, kde se budou překládat z vlaků na kamiony....

8 komentářů:

  1. krásný, taky musím jít lovit podzimní fotografie

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak nevím jestli bude v nejbližších dnech vhodné počasí, myslím, že tohle jsem taky stihla jentak tak

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Hezčí než samotné město

    OdpovědětVymazat
  4. VendyW nemám ráda podzim, nejen z důvodu, že je po létě, ale tvoje fotky jsou fakt pěkné!

    OdpovědětVymazat
  5. Podzim už se začíná pěkně vybarvovat, Vendy, jenom aby listí nespadlo moc brzy. Stačí nějaký mrazík a je po parádě.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Já mám ráda jen tenhle, když je sluníčko a takhle barevno, to jsem ještě jakž takž schopná ho tolerovat

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tím že bylo letos tak sucho to listí padá skoro pořád...není pomalu poznat rozdíl, ale teď začíná víc....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....