05 října 2012

Nejlínější písnička od nejlínějšího zpěváka....

Už podruhé mne na TT okamžitě naskočila jedna písnička. Od mého milovaného Petra Nováka Jsem tak líný....
Nejen pro ten text, ale i pro ten neskonale líný přednes.
A nejen to. On byl podle slov jeho kamarádů i tím nejlínějším zpěvákem a člověkem na naší hudební scéně. Nejdelší životní túra kterou absolvoval byly dva kilometry do restaurace na pivo po natáčení jednoho klipu. Jinak vlastně se jen dopravil pár metrů k autu a zase zpět a svoje bydliště skoro přestěhoval do hopůdky v Karlovce kterou měl přesně proti vchodu do domu kde bydlel. Tam se odehrávalo většina jeho života.
Tam vznikala hudba k jeho nejlepším věcem, a tam seděl i celý den před svou smrtí.....

P.S. Jsem totiž líná cokoli na toto TT vymýšlet Mrkající!

11 komentářů:

  1. Mám ráda jeho písničky. Připomněla jsi mi, že už rok hledám cédéčko

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná píseň. Petr Novák tím svým stylem života, kdy téměř nic nejedl, neměl žádný pohyb, měl tak zchátralou tělesnou schránku, že když ho Karel Kahovec jednou z radosti nadzvedl, tak Petrovi polámal žebra.

    OdpovědětVymazat
  3. Znám písničku Já jsem tak línej, ale nevím, kdo ji zpíval - snad Wabi nebo Miki Ryvola, nebo Kapitán Kid, nebo někdo podobnej.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Jo, koukala jsem minulou sobotu na ten dokument o něm...tam to vyprávěl Kahovec. Však jsem taky čerpala z toho dokumentu, s tou nejdelší cestou to zase říkal Plicka....

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Neznám co...písničku, dokument...na Petra se ptát nebudu to by už musel být v vém případě Alzheimer

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: To bude tím, že poslouchám něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsem myslela že budeš znát....vždyť to jsou kultovní bigbíťácký písničky, POovídej, Já budu chodit po špičkách....a skupina George and Beethovens....

    OdpovědětVymazat
  8. Písničky Petra Nováka jsem měla vždycky ráda, ale už jsem z toho trošku vyrostla.

    OdpovědětVymazat
  9. Písničky Petra Nováka patří k mým oblíbeným. On vlastně trpěl mentální anorexií, což bývá u mužů docela rarita.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Jo je to zvláštní, v té době to bylo něco neznámého. Dneska už to při tom všem šílení a posedlostí po štíhlosti není nic zvláštního že je anorektik i chlap....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....