05 října 2012

Zvířátek není nikdy dost....

Tím se řídí i naše rodná Velká Sestra Nova když na závěr
zpráv vždycky nějaká vytáhne. Já jsem ani moc nemusela
šahat do archívu, protože něco je ze včera a něco z
předevčera....
Tu veverku tady máme teď dost často, chodí krást
lískové ořechy. A klucí hafaní si našli novou zábavu....
nahánět místo myší a koček veverky.


A mám tě na háku


Zdravím, jak se máte?


Musela jsem zoomovat a nbylo moc dobré světlo v těch větvích, což se dost odrazilo na kvalitě fotek.

Mates má svoje oblíbené křeslo, ale má smůlu, že se tam líbí i Baldrickovi.
A tak se tam prostě musejí vejít oba....


17 komentářů:

  1. Veverka čiperka kouká velmi chytře.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Má geniální ksicht . Na tom posledním snímku už jen chybí aby na nás udělala Fuck you

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To jo, on totiž do Matesa kolikrát hlodá tak, až Mates skučí, ale ne že by po něm vyjel, to se sebere a uteče....

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Kocour je ředitel a srst se mu leskne,je dobře živený.Krásně zbarvený.

    OdpovědětVymazat
  5. Tu veverku se ti podařilo krásně vyfotit, takhle zblízka má docela drzé oči

    OdpovědětVymazat
  6. Ta druhá fotka mě rozemála! Má nádherně vykulený kukadla!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty veverky jsou pekne oprsklé,já taky dnes musela zastavit at jednu neprejedu,zvírata jsou vzdy dobrý motiv,hlavne pes a kocka na jednom kresle!

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, je to s nimi kříž, vylítnou ti z pangejtu, pořádně je zaregistruješ až když je máš pod koly. Vidím to vždycky na chatě když jdu na autobus, vrhají se do silnice stylem kamikadze.....však jich tam vždycky taky je přejetejch. Je to silnice v lese tak je jich tam dost...   

    OdpovědětVymazat
  9. Jo taky jsem tuhle viděla veverku na stromě a než jsem si stihla připravit foťák , byla fuč.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Tady by to spíš mělo být položeno opačně, je dobrej ten pes, že tam toho kocoura snese ....jenome nevím jak je to možný, ale naši psi si od těch koček hodně nechávaj diktovat. A obzvlášť od Baldricka a Jutýska... Tak ono se říká že mainky jsou povahou spíš pes než kočka.

    OdpovědětVymazat
  11. Věřte nebo ne, ale já jednou viděla spadnout veverku se stromu. Nějak neodhadla vzdálenost při skoku a zbuchla. Už jsem se v duchu děsila, že budu mít doma veverku se lámanýma končetinama, ale ona pod stromem nikde nebyla. Tak předpokládám, že tiše odhopkala zcela nepoškozená..   

    OdpovědětVymazat
  12. A ty fotky jsou moc povedený   

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Tak to by mne asi hodně rozesmálo! Mě stačej ti naši kocouří blbci kteří skáčou do prázdna a ten jejich mírně vytřeštěnej výraz když nedoletěj   To taky stojí za to! Díky za pochvalu, škoda že to nešlo líp....

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě dominantnější je kocour. U nás když si chtěl Asim (pes)vylézt do křesla, kočka mu ho raději dobrovolně vyklidila.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Jo, u nás jsou kočky lepší! Ale venkovní nemají zase šanci v klidu přejít přes naší zahradu, tam sim to havinkové vynahrazují

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....