29 října 2012

Poslední výstava....

V sobotu a v neděli 3.- 4.11.2012
se koná poslední Mezinárodní výstava psů
u nás a to v PVA Letňany. Je to výstava kde máte
možnost vidět po oba dva dny vystavovat všechny plemena
psů najednou. Nejen vystavovatele české, ale i zahraniční.
Takže si vás tímto dovoluji srdečně pozvat aby jste věděli zač
je toho loket,když se řekne vystavovat psa Mrkající. S Bobešem
se samozřejmě učástníme, protože máme jedinečnou šanci než
se zase sejde konkurence dodělat si konečně toho Grand šampiona....
V sobotu jsou dandíci ještě spolu s jinými teriéry v hale 1,
kruh 14 a v neděli v téže hale ale kruh 3.

17 komentářů:

  1. To bude letos poslední? Přeji Bobeškovi pochopitelně co nejlepší umísttění, minimálně vítěz třídy.

    OdpovědětVymazat
  2. Drzim palce,Bobese je mi lito,to zas bude pro neho procedura.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No pokud budou mít rozhodčí dobrou náladu, tak jo, jsme v šampionech asi sami (tedy při posledním zjištění jsme byli)ale ani to neznamená, že to dají. Ale pokud ano, máme Grand šampiona!

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Neboj, nebude.....pak to bude mít horší, budu ho muset zase začít trimovat...aby byl připraven na příští sezónu, začíná v únoru a jemu trvá dva měsíce než je připravenej....

    OdpovědětVymazat
  5. Pro Brumlu: Nevšimla jsem si toho a je to opravené. Děkuji moc za upozornění

    OdpovědětVymazat
  6. Věřím, že rozhodně NENÍ poslední! Takových výstav ještě spolu budete mít až až. Držím palce ať se dobře umístíte!

    OdpovědětVymazat
  7. Bobeš bude jistě excelovat , je fešák.   

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to mu budu moc držet pěsti!

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Je to poslední velká výstava v TOMTO roce v Čechách . A na dobré místo by mohlo být našlápnuto. Jenže.....všechno závisí hlavně na rozhodčích

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Tak začíná dorůstat velká konkurence krásných štěníků tudíž potřebujeme dodělat ten titul teď, příští rok už to bude hodně těžké....

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Díky. Ta je od nás z chaty. Nějak se v loni zadařilo takhle na podzim za mlhy a zároveň za sluníčka....

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že to mám daleko, hned bych se jela podívat

    OdpovědětVymazat
  13. Držím palce, ať to zvládne pejsek i jeho panička.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Tak medaili snad jo   . Ještě mám na rouře v předsíni nějaké místo

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Tak to moc děkujeme. Jo škoda, ráda bych poznala některé lidi osobně....tak třeba někdo přijde, co já vím

    OdpovědětVymazat
  16. Držím palce, škoda, že nemám hlídání.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Myslela jsem na tebe jestli třeba nebudeš mít možnost přijet. A ty jsi mi odpověděla. Škoda. Snad jindy

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....