29 října 2012

Co vidíte?

Někdy se stává, že ač máte evidentně něco před očima nevidíte to. A třeba to tam máte hodně dlouho. Jenže najednou se jednoho dne podíváte z okna a....kruci kde se tam tohle vzalo? Přesně to se mi stalo když jsem se nedávno podívala z okna na protější vrch lípy a najednou ho tam viděla...Musí tam být už hodne dlouho, jen já si ho prostě nevšimla.

Vidíte ho taky? Nebudu říkat koho já, ale schválně, jestli se shodneme....

12 komentářů:

  1. Moc bujnou fantazii nemám, ale vidím tam siluetu psa.   

    OdpovědětVymazat
  2. Když hodně zaostřím oči, tak se mi tam jeví kohout s hřebínkem na hlavičce a s péřovým ocáskem zvednutým nahoru.

    OdpovědětVymazat
  3. To by mohlo být cokoliv. Může to být , čert , jelen , nebo třeba " paroháč ", ale i toho kohouta lze vidět jak píše příspěvak nade mnou.

    OdpovědětVymazat
  4. Kohoutek mě taky napadl, jinak nevím...

    OdpovědětVymazat
  5. Já tam vidím Pegase

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy musím říct že máte krásně bujnou fantazii....protože tam vidíte i víc věcí než jen jednu....

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to na čarověník.

    OdpovědětVymazat
  8. Já se nechám překvapit.Takovou surrealistickou korunu lípy jsem ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  9. Já tam teda vidím kohouta nebo něco podobného.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....