29 října 2012

Na co jsem zapoměla....

9 komentářů:

  1. To je krása! Závoj pro princeznu.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi ho tam ztratila nějaká víla z louky

    OdpovědětVymazat
  3. I kdybych to našla, jako zapomenuté, nechtěla bych to asi zničit, vzít vysavač a vymazat tu něžnou krásu bych považovala za barbarství. Také se občas zastavím nad divy přírody a neříkám, jo jsou krásní, ale do domu, ať mě nelezou. Když jsem donucena to udělat, je jisté, že je donutím, tím více pracovat?

    OdpovědětVymazat
  4. Mlha zachycená v pavučině, to je opravdu jako vílí závoj, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tak to určitě, taky čím víc ty potvory pavoučí doma pronásleduju a kazím jejich dílo, tím víc těch pavučin zase do druhého dne udělaj!

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: A to jsem si jí všimla na poslední chvíli! Byla jsem si odskočit v přírodě a když jsem odcházela najednou jak zasvítilo sluníčko do té trávy tak mne padla do oka

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná fotka. Vážně nádherná.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak ono to stejně nemá vůbec smysl je vypuzovat, jsou tu s námi pořád. To je ta domestikace.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....