08 září 2012

Zátiší č.2...


Dneska jsem si dovolila vytvořit druhé zátiší k Vendy do soutěže. Je tam všechno co mi buď dělá radost, co nutně musím mít (kafe) anebo momentálně tu potřebuji. Bohužel noutbůček jsem sebou netáhla abych přidala Usmívající se..... Musím přiznat že v tý cukrárně na mne trochu koukali divně když jsem si tam tak postupně aranžovala k té kávě ještě mobil a klíče s nožem. Ten tam bohužel moc vidět není, ale je tam, maličkej vyskakovací a pěkně špičatej. Ten se hodí pěkně na houby. Tedy pokud nějaké rostou. Mám dojem že sezona skončila dřív než začala....


P.S. Ta šlehačka je na všem PRAVÁ!!!! Žádnej umělej hnus ze spreje jak je zvykem.... a proto sem jezdí na zákusky lidé z dalekého i blízkého okolí. Nefotila jsem vám ten výběr protože vás nechci mít na svědomí, ale věřte mi vybrali by jste určitě každý dle své chuti....

6 komentářů:

  1. Ani mi to neukazuj , začíná mně honit mlsná .

    OdpovědětVymazat
  2. No já uz spráskala tri tycinky Giotto i bez kávy a ted jdu spát....

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Fakt to bylo dobrý!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Donesla jsem si ještě dva kouskydomů, to prostě nejde odolat

    OdpovědětVymazat
  5. Jen ať koukají, aspoň mají zážitek!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná fotečka. Taky jsem milovala kávu se šlehačkou, ale nyní už to nesmím, ale stále si pamatuji tu nádhernou chuť.Taky bych chtěla něco poslat, ale já to nemohla najít. Do vyhledávače na blog.cz  jsem napsala zátiší - fotografie a bylo mě odpovězeno, že neexistuje. Ale pak jsem si vzpomněla na Tvoje fotky, které mne oslovily a už jsem tu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....