08 září 2012

Trošku jiné mraky....

Sluníčko se konečně umoudřilo a ve čtvrtek se ukázalo na celý den na obloze. Já se mrcasila na zahradě a dala se do takových prací jako štípání špalků (ještě dneska mě bolí ruka) sekání trávy kosou (tráva je taková hnusně tvrdá a vysoká a sekačka se pořád dusí) stříhání břešťanu okolooken a lampiček na chatě a pod. Odpadla jsem docela brzy a jak jsem si tak seděla a odpočívala koukám jak se krásně na obloze začínají vybarvovat večerní mráčky. Krásně do růžova....


Zdejší mraky byly opravdu jak řasy, dokonce jeden mi připomínal víčko s dlouhánskými řasami.


Další jakoby natahoval dlouhé prsty


4 komentáře:

  1. Páni, to je podívaná! Moc se mi líbí ty barvy. Mám ráda, když je navečer takhle úžasně zbarvené nebe.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to jako nebeský požár .

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky. Takové milé pohlazení duše.

    OdpovědětVymazat
  4. Ony opravdu takhle tvarované mraky u nás doma vidím málokdy. Tam spíš ty naducané beránky, ale řasy jen přes den, večer jsem je tam zatím nenachytala

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....