08 září 2012

Cukrárna - interiér.....

Ta cukrárna je vyhlášená. Mají hrozně moc druhů zákusků, dělají na objednávku krásné dorty, personál je velmi příjemný stejně tak jako interiér. Není velká, ale má dvě venkovní sezení, jedno s výhledem na zámek a druhé z výhledem na kostel mého patrona sv. Václava. Lidé sem jezdí až z Vraného, Měchenic, Dobřichovic a od Dobříše. Kvalita je alespoň co mohu za těch dvanáct let co sem jezdíme stále špičková, naopak přibyly další druhy zákusků. Ceny jsou sice vyšší, ale XXL velikost zákusků je nezańedbatelná a ony se ty ceny nějak moc i přes všechny různé kotrmelce zvedají dost pomalu a velikost zůstává stejná. A hlavně já jako milovník šlehačky oceňuji že tu dělají klasickou, farmářskou šlehačku, a hlavně s ní nešetří!

Z terásky je pěkný výhled na zámek





12 komentářů:

  1. akéé peknéé je to tam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc příjemné prostředí a jestli navíc ještě dělají výborné zákusky, tak to nemá chybu a nedivím se, že tam lidi jezdí zdaleka. Ve většině cukráren u nás bohužel zákusky totiž chutnají jako umělá hmota.

    OdpovědětVymazat
  3. A nepsala jsi nedávno něco o dietě?

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné prostředí , tam bych taky občas zašla . Zvlášť pokud je obsluha příjemná a dortíky lahodné . Ale určitě by se to podepsalo na mé ( i tak už dost prostorovější ) figuře .

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to tam velmi sympaticky a pokud to tam chutná dobre!!!!Zrovna dnes jsem vzpomínala jak jsme s babickou chodily po trhu k Démalovi v Olomouci...to byly casy

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Je, já jsem ještě vevnitř a na té druhé terásce neseděla, většinou si kupujeme zákusky domů, nebo jsem seděla na té přední zahrádce.

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá moc hezky. U nás je podobný interiér v Mlsárně Eduška v Úpici. Pro mě to má jedno mínus, že tamní dortíky vypadají nádherně a chutnají nijak. Ani kafe není tak, jak ho mám ráda...

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: No za tu dobu co tu jsem, to jest druhý víkend to je teprve druhý zákusek. A myslím že to veškeré moje ťapání a štípání a kosení to stačí vykompenzovat. . Dneska mě zase čeká dřevo a úklid a vytvoření místa pro skladování briket do krbovek....

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Tady fakt chutná všechno tak jak má...takže ořechový dort v sobě má opravdu ořechy, a i tak chutná, kde je vaječný koňak tak ho tam opravdu cítíš, ovocné zákusky jsou z ovoce čerstvého....a to i v zimě, a jejich čerstvý banán zalitý v čokoládě se dvěma druhy šlehačky je super mňamka....

    OdpovědětVymazat
  10. Útulná cukrárna. Z terasy je krásný výhled.

    OdpovědětVymazat
  11. S takovým výhledem a megazákusky se návštěvníci musí cítit jak v sedmém nebi. Nepsalas ten článek hned na místě?

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Nee, jak jsem psala už k fotce zátiší, noutbůček jsem sebou neměla i když by do toho zátiší právem zapadal . A chytrý telefon taky nemám.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....