07 září 2012

Zámecké part.2....

Nejen parčík ale i zámek jsem si také několikrát vyfotila, zase trochu z jiných úhlů než minule. Je opravdu alespoň pro mne fotogenický a ke své škodě a ostudě přiznávám, že jsem v něm ještě NEBYLA!!!!! A to už je tři roky otevřený....jenže v týdnu se musí prohlídky objednávat dopředu a o víkendu jsme většino u rodičů takže většinou už není na něco dalšího nálada.






Výsadba zvláštních sloupových dubů



U brány stojí malý ale kouzelný domeček, dřív v něm zřejmě bydlel správce, a i dnes slouží ako obytný dům. Musím říct že bych si docela dala říct mít možnost v něm bydlet. Jediné mínus je že nemá žádnou zahrádku.....


Za to z druhé strany má pohled s balkónku na Zámecký rybník a protější část hřbetu


I když to tak zepředu nevypadá zámek stojí na skále a pod ním je hráz zámeckého rybníka. Až budou hotové všechny parkové úpravy, bude se snad moci projít do parku i tudy.


Jediný roh kde není věž




Bydlení v podzámčí se teď krásně vylouplo, dřív byla hráz zarostlá z obou stran vysokými stromy, když jsem tam šla ve středu byla jsem překvapená jak se vykácením místo změnilo. K lepšímu. Dřív byl ten domek úplně utopený ve stromech a tmě což asi zrovna nebylo moc příjemné na bydlení.




Taky pěkné bydlení, leč měla bych neustálý strach z toho, že při větších deštích mne ten rybník za zády pěkně vyšplouchne!


3 komentáře:

  1. Vendy, moc se mi tvoje fotky z parku u zámku a samotného zámku líbí. Jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné. Moc se mi líbí tvůj smysl pro detaily... opravdu, kdysi stavět uměli!

    OdpovědětVymazat
  3. Zámek je moc pěkný, Vendy, líbí se mi detaily, které jsi vyfotila, hlavně to schodiště na prvním snímku.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....